uciekajacy prad przez noc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

uciekajacy prad przez noc

Post autor: karol83 » wt cze 16, 2009 11:44

witam wszystkich :bigok:
wiem ze ten temat byl juz oklepywany na forum ale byl nie dokaca jasny w moim przypadku.
Mianowicie auto przez noc gubi prad tak ze nie idzie odpalic auta jest to mk3 94r. 1.8AAM bez żadnych bajerów alarmów ani wzmacniacz i bez instalacji gaz. odłączyłem alternator, rozrusznik, aby sprawdzić czy te urządzenia nie biora prądu i to samo radjo tez wyjęte żeby nie bylo czuwania. gdzie można szukac przyczyn uciekania pradu.
Jedynie co auto ma to chalogieny dodatkowe podłączone przez dodatkowy przekaźnik i podłączony do włącznika swiatel drogowych.



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » wt cze 16, 2009 11:46

sprawdz jaki masz pobor pradu



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » wt cze 16, 2009 15:15

Powodem może być już padający akumulator. U mnie nie da się odpalić samochodu po kilku dniach więc nie jest tak źle ale oczywiście wymiana aku u mnie jest potrzebna- póki co to odwlekam :). Jak wpadnie trochę kasy to dopiero :) Zrób tak jak kolega napisał---> sprawdź pobór prądu na wyłączonym silniku. Zaopatrz się w miernik cyfrowy.

Czerwony przewodzik miernika wpinasz na klemę dodatnia akumulatora,a czarny przewodzik miernika łączysz z odpiętym od akumulatora przewodem plusowym i włączasz stacyjkę w pierwsze położenie.


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » wt cze 16, 2009 20:49

wojteo CK pisze:Czerwony przewodzik miernika wpinasz na klemę dodatnia akumulatora,a czarny przewodzik miernika łączysz z odpiętym od akumulatora przewodem plusowym i włączasz stacyjkę w pierwsze położenie.
Albo i bez kluczyka będzie widać że jest za duży pobór. Musisz wtedy pokolei wypinać bezpieczniki i obserwować zmiany. Uwzględnij co powinno być zasilane: zegarek, alarm, centralny itd.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » śr cze 17, 2009 13:06

pobór jest za duzy 10.5 ampera i po wyjęciu bezpiecznika nr 21 jest to bezpiecznik spada do zera czyli wina lezy w szyber dachu ale to dziwne ponieważ szyber dach powinien byc załączony po stacyjce dlaczego ucieka prąd gdy zapłon wyłączony.

CO MOZE BYC POWODEM ZWARCIE PRZELACZNIKA CZY SILNIKA???



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » śr cze 17, 2009 13:22

Gdzieś mogła dostać się woda- miejsce jest do tego dobre ponieważ szyberdachy nie są idealnie szczelne. Może masz tak podpięty szyber że cały czas jest zasilanie na nim czyli cały czas jest plus??


Podobny problem:)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1394688

A tu masz problem z szyberdachem i padającym aku

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 14:06 przez wojteo CK, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » śr cze 17, 2009 14:54

jezeli dojde do silniczka szyberdachu i okaze sie ze on ma wine to musze go wymienic???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 17, 2009 15:49

karol83, tego nie wiadomo, ale najpierw: bezpiecznik 21 zasila sporo więcej rzeczy, i centralny, i szyby elektryczne, samą zapalniczkę no i szyberdach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » śr cze 17, 2009 16:21

A radia nie zasila? Jeśli tak to wina może leżeć po stronie radia



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr cze 17, 2009 21:11

Radio też zasila. Odepnij silniczek szybra (samą wtyczke), odłacz radio, odłacz wtyczkę od pompki centralnego -i wtedy zmierz. Potem po kolei podłączaj te urządzenia - i zobacz, przy którym pobór prądu rośnie. Stawiam na radio, albo alarm, jeżeli masz.



Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » czw cze 18, 2009 08:50

do szlem wina jest w lampce oświetleniowej kabine auta po wypięciu z 10.5 spadło do 2.9. ale wydaje mi sie ze to tak jeszcze dużo tylko ako m juz tez do wymiany ponieważ za szybko traci swoja zawartość i w ciągu 20min ako jest tak naładowane ze sie gotuje w nim.
on posiada w liczniku zegarek czy ten pobór 2.9 ampera możne byc tym ze ma zegarek analogowy :chytry: :chytry: :chytry:



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » czw cze 18, 2009 12:32

Skoro to 2.9 A to szukaj dalej bo to jest za duży prąd. A tak z ciekawości zapytam...Na jakim zakresie mierzyłeś pobór prądu???

Prawdopodobnie zegarek w liczniku jest zasilany przez ten sam bezpiecznik co zegary(??). Wypnij więc bezpiecznik zegarów i wtedy zmierz pobór prądu.
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 12:34 przez wojteo CK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:31
Lokalizacja: Wrocław / Kiełczów
Kontakt:

Post autor: xys » czw cze 18, 2009 20:14

i nie zapomnij domknac drzwi. nawet przy wylaczonej lampce pobor pradu jest duzy ze wzgledu na opozniacz gaszenia lampki.


kupię/sprzedam pojedynczą oponę: Uniroyal Rallye 185/60 R14 82T

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw cze 18, 2009 20:50

jak dlamnie to lapka w bagarzniku sie pali Wejc do auta na tylne siedzenie zamknisie sciogni tylna pulke i zobacz czy lapka czasem nie pali



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 363 gości