Witam tak jak w temacie. Nie moge wrzucić piątego Biegu, jak wrzucam to skrzypi mi w okolicy drązka zmiany biegów (pod nim) lub na sztywnych linkach mziany biegów.
Wszystkie biegi wchodza ale 5-tka niestety nie moze wejsc, zamiast piątki wchodzi trójka
Prosze o pomoc
Z Góry dziekuje
Pozdrawiam
Nie wchodzi 5-ty Bieg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
chmurapawel, sa sztywne linki zmiany biegów ale od dzwigni zmiany biegów na dole idzie drązek
z skrzynia nie powiną byc niz złego bo była wymienia jakies pół roku temu...
to od skrzyni nie wydobywa sie chałas tylko w okolicach dzwigni zmiany biegów a sztywnymi linkami zmiany biegów
z skrzynia nie powiną byc niz złego bo była wymienia jakies pół roku temu...
to od skrzyni nie wydobywa sie chałas tylko w okolicach dzwigni zmiany biegów a sztywnymi linkami zmiany biegów
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 13:00 przez Bemo26, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie mówię szeptem gdy mówię skąd jestem (L)
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Bemo26 przecież nie na linki ma 2E. Tylko sztywne cięgna. Jak będziesz regulował na końcu wąłka to obejrzyj czy tam niema luzów - taka pomarańczowa tulejka przez którą przchodzi wałek umiesczona we wsporniku mocowanym do maglownicy. Tą tulejkę jak i inne elementy mechanizmu zmiany biegów się wymienia wszystkie za niewilekie pieniadze. Są zestawy naprawcze z potrzebnymi tulejkami i cięgnami, oraz osobno możesz potrzebować wałek zwrotny z plastykową główką która też się wyrabia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wróciłem teraz od mechanika i nie mam dobrych wiadomości...
Musze szukac całego mechanizmu zmiany biegów ten co znajduje sie koło skrzyni na sztywnych ciegłach(linki) mam za duze luzy i nie wchodząmi biegi dobrze, a piątka wogóle... to jest diagnoza miechanika możliwe ze tka może byc?? bo nawet zero podnoszenia Auto do góry i sprawdzenia od spodu
[ Dodano: 20 Cze 2009 08:07 ]
Wczoraj z mechanikiem zorbilismy Autko.... cały mechnaizm na sztywnych ciegłach był luzny.... Poszły dwie rzeczy..
pierwsza http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
a drugą rzecz było palstykowe uszywnienie drążka zmiany biegów na mechanizmie..
Troche mechanizm trzeba było recznie ustawic troche siły... i głala lewarek zmiany biegów pięknie wchodzi w kazde biegi, i nie jest luzny...
Musze szukac całego mechanizmu zmiany biegów ten co znajduje sie koło skrzyni na sztywnych ciegłach(linki) mam za duze luzy i nie wchodząmi biegi dobrze, a piątka wogóle... to jest diagnoza miechanika możliwe ze tka może byc?? bo nawet zero podnoszenia Auto do góry i sprawdzenia od spodu
[ Dodano: 20 Cze 2009 08:07 ]
Wczoraj z mechanikiem zorbilismy Autko.... cały mechnaizm na sztywnych ciegłach był luzny.... Poszły dwie rzeczy..
pierwsza http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL
a drugą rzecz było palstykowe uszywnienie drążka zmiany biegów na mechanizmie..
Troche mechanizm trzeba było recznie ustawic troche siły... i głala lewarek zmiany biegów pięknie wchodzi w kazde biegi, i nie jest luzny...
Nie mówię szeptem gdy mówię skąd jestem (L)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 370 gości