Strona 1 z 2
Obroty Silnika
: sob cze 13, 2009 16:50
autor: Eros89
Gdzie moge ustawic obroty silnika w Golfie II ? 89 rok, benzyna
Bo cos mi skoczyl samochodzic na szybkie obroty i nie wiem gdzie je zmiejszyc
: sob cze 13, 2009 17:02
autor: Paweł Marek
Pewnie gdzieś koło silnika. Lepszą odopwiedź może dostaniesz jak napiszesz co masz pod maską (regulamin).
: sob cze 13, 2009 17:06
autor: chmurapawel
jaki masz silnik, najlepiej kod silnika, pojemność, i jaki układ zasilania paliwem
: sob cze 13, 2009 18:00
autor: Eros89
pojemnosc silnika 1.6 CL Benzyna
Moze zdjecia Wam pomoga mi pomoc
: sob cze 13, 2009 18:04
autor: chmurapawel
po kodzie silnika bym doszedł dokładnie jakie ma regulacje, ma katalizator?, ile KM lub KW
: sob cze 13, 2009 18:50
autor: Eros89
numer silnika to chyba o to chodzi
026 103 3730
bez kaalizatora, 70 KM
: sob cze 13, 2009 19:52
autor: MarCons
Wygląda jak mój PN, więc na temat skakania obrotów znajdziesz na tym forum mnóstwo lektury
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389&start=0
: sob cze 13, 2009 19:56
autor: chmurapawel
wieć to jest gaźnik? Jeśli tak to bieg jałowy reguluje sie za pomocą śruby regulacyjnej w gaźniku
: sob cze 13, 2009 19:59
autor: MarCons
a gaźnik masz pod pokrywą filtru powietrza
: sob cze 13, 2009 20:26
autor: Paweł Marek
to jest RF, gaźnik Pierburg 2E2. Wolne obroty reguluje się śróbą z tyłu siłownika 3-położeniowego. Co zacz znajdziesz szukajką (niedmagania gaźnika Pierburg 2E2). I poczytaj zanim sam się zabierzesz za jakiekolwiek regulacje. Za obroty odpowiada masa elementów. Jeśli masz teraz tak koło 3 tysięcy obrotów/min. to pęknął lub wypiął się jeden z wężyków z tyłu gaźnika - wszystkie posprawdzaj
: ndz cze 14, 2009 09:49
autor: Eros89
tak, dzisiaj patrzalem i gaznik mam Pierburg 2E
Tylko nie wiem jak wyglada ta sruba, ktora reguluje sie obroty silnika, gdzie ona dokladniej znajduje sie kolo gaznika ? lub jakies foto
Znalazlem fotke w necie i gaznik mam taki sam :
PS : A mam pytanie, do czego sluzy ta puszka zielona po lewej stronie ? bo mam ja pusta.
: ndz cze 14, 2009 11:17
autor: Paweł Marek
2E2 nie 2E. 2E to pierwszy człon symbolu taki sam dla wszystkich dwugardzielowych gaźników Pierburg z golfa. Sróba jest mniej więcej gdzie zaznaczyłeś ale z tyłu i nisko, na klycz chyba 13, na okrągłym urządzeniu zwanym siłownikiem 3-położeniowym. Puszka to rezerwuar podciśnienia do układu ssania. Trochę obsyfiony ten gaźnik, przydałoby się jakieś mycie i przegląd. Możesz pokręcić tą śróbą ale zapamiętaj jej obecne położenie, bo jeśli nie pomoże to wrócisz do wyjściowego ustawienia i poszukasz innej przyczyny złych obrtów (co jest baaaardzo prawdopodobne)
: ndz cze 14, 2009 15:10
autor: Eros89
A ten pojemnik zielony po lewej stronie to na co jest ? bo mam go pusty
: ndz cze 14, 2009 15:10
autor: Eros89
A ten pojemnik zielony po lewej stronie to na co jest ? bo mam go pusty