Problem z motocyklem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z motocyklem
Siema
Mam problem z rozrusznikiem motocykla, pytalem na forach tematycznych ale nikt nie wiedzial co moze byc przyczyną awarii, jako ze silnik motocyklowy i samochodowy to podobna konstrukcja moze mi pomozecie. Problem dotyczy rozrusznika, gdy silnik jest zimny kreci normalnie-szybko, gdy ma optymalna temperature nie ma sily przekrecic, tzn kreci ale w spowolnionym tempie , podbnie dzieje sie na wlaczonym ssaniu, rozrusznik byl wyciagany z motocykla ma ok szczotki, luz na tulejkach-ok,po podlaczeniu na krótko identyczne objawy, akumulator nowy ...
Mam problem z rozrusznikiem motocykla, pytalem na forach tematycznych ale nikt nie wiedzial co moze byc przyczyną awarii, jako ze silnik motocyklowy i samochodowy to podobna konstrukcja moze mi pomozecie. Problem dotyczy rozrusznika, gdy silnik jest zimny kreci normalnie-szybko, gdy ma optymalna temperature nie ma sily przekrecic, tzn kreci ale w spowolnionym tempie , podbnie dzieje sie na wlaczonym ssaniu, rozrusznik byl wyciagany z motocykla ma ok szczotki, luz na tulejkach-ok,po podlaczeniu na krótko identyczne objawy, akumulator nowy ...
Graty do GTI MK2 !
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
tym się zasugerowałemr.y.b.a pisze:gdy silnik jest zimny kreci normalnie-szybko, gdy ma optymalna temperature nie ma sily przekrecic, tzn kreci ale w spowolnionym tempie , podbnie dzieje sie na wlaczonym ssaniu,
[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 8:23 am ]
a co powiesz o tym?chmurapawel pisze:Ja bym stawiał na tulejki
r.y.b.a pisze:luz na tulejkach-ok,
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
sprawdz jeszcze komutator na wirniku rozrusznika może niektóre blaszki miedziane są napalone i raz trafi na spalona a raz dobrą dlatego tak może dziwnie kręcić
Co do tulejek to miałem tez taki przypadek jak kolega pisał że rozrusznik był umieszczony blisko kolektora wydechowewgo w pewnym mercedesie i po trasie też nie mógł zapalić bo rozrusznik był nagrzany tulejki klinowały wirnik
Wykręc go rozgrzanego i sprawdz na sucho co z tym bendixem i jak kręci wogóle pozdro
Co do tulejek to miałem tez taki przypadek jak kolega pisał że rozrusznik był umieszczony blisko kolektora wydechowewgo w pewnym mercedesie i po trasie też nie mógł zapalić bo rozrusznik był nagrzany tulejki klinowały wirnik
Wykręc go rozgrzanego i sprawdz na sucho co z tym bendixem i jak kręci wogóle pozdro
www.opolskiVAG.pl
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nie wiem jak jest z dostępnością tego typu rozrusznika i czy taka operacja się opłaca, piszę to dlatego, że rada może być następująca.
U elektryka nagrzać rozrusznik do tej temperatury przy której się to dzieje i wtedy dokładnie sprawdzić uzwojenia i stojana i wirnika pod kątem tzw. odporności na przebicia, przyrządem indukcyjnym. Możliwe że stan izolacji powoduje w większej temperaturze takie zjawiska.
U elektryka nagrzać rozrusznik do tej temperatury przy której się to dzieje i wtedy dokładnie sprawdzić uzwojenia i stojana i wirnika pod kątem tzw. odporności na przebicia, przyrządem indukcyjnym. Możliwe że stan izolacji powoduje w większej temperaturze takie zjawiska.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 303 gości