Strona 1 z 1

Sportowe Sprężyny... PROŚBA!

: czw cze 11, 2009 19:54
autor: Marcin997
Po raz kolejny, szukalem lecz nie znalazlem.. A mianowicie ktore sprezyny polecacie 40/40, 60/60 czy 40/60? Mam golfa MK3 na 210/45/16.. Ktore sprezyny beda najlepsze? Mysle o 60/60 zeby byl calkiem niski, ale czy nie bedzie znowu za nisko?! I tu kolejna prosba. Czy mogl by ktos zapodac fote swego lub czyjegos Mk3 na poszczegolnych sprezynach? Byl bym bardzo wdzieczny.. :cool:

: czw cze 11, 2009 20:09
autor: haps
zawsze lepiej dac komplet z nizszym przodem, czesto po zalozeniu 40/40 okazuje sie ze przod stoi wyzej niz przod i wtedy to jest dopiero porazka..

najlepiej wyrwac zestaw 50/30 ale bardzo malo takich.. jak chcesz 40/40 to pomysl o talerzykach obnizajacych na przod..

: czw cze 11, 2009 20:11
autor: tympy mechanik
ja mam gwint mts i opusciłem prawie do spodu trzeba uważać na koleiny a w twoim przypadku nie wiem co ci doradzic bo masz koła 16" i jest taki bul zeby nie tarły o nadkola :bigok:

[ Dodano: 11 Cze 2009 20:13 ]
haps pisze:to pomysl o talerzykach obnizajacych na przod..
sory ze sie wtrące ale jeszcze nie widziałem talerzyków obniżanych na przodzie jak juz to z tyło owszem chyba ze masz na mysli jakis gwint :bigok:

: czw cze 11, 2009 20:17
autor: Marcin997
Tam o kola sie nie martwie :bajer: chodzi mi tylko o to jak to bedzie wygladac? i czy bedzie zdatne do użytku? Zebym mial gdzie nim pojechac, bo jak mam co chwile sie wieszac to podziękował.. :grin: nie lepsze by byly 60/60 a nie 40/40? :helm:

: czw cze 11, 2009 20:22
autor: haps
tympy mechanik, no mam na mysli takie o to talerzyki, zawsze to jakis ratunek jak przod pojdzie do gory

http://www.moto.allegro.pl/item65580335 ... rezyn.html

: czw cze 11, 2009 20:24
autor: tympy mechanik
mniejsze ryzyko 40/40 ja mam jakieś -70 na gwincie przód i tył zależy jakie masz drogi tam gdzie czesto jezdzisz :bigok:

[ Dodano: 11 Cze 2009 20:28 ]
wiec sie nie zrozumieliśmy ale to są talerzyki montowane na górze sprężyny a ja myslałem o amortyzatorze bo te talerzyki są nie regulowane :bajer:

: czw cze 11, 2009 21:43
autor: Marcin997
tympy mechanik pisze:mniejsze ryzyko 40/40 ja mam jakieś -70 na gwincie przód i tył zależy jakie masz drogi tam gdzie czesto jezdzisz :bigok:

[ Dodano: 11 Cze 2009 20:28 ]
wiec sie nie zrozumieliśmy ale to są talerzyki montowane na górze sprężyny a ja myslałem o amortyzatorze bo te talerzyki są nie regulowane :bajer:
Mowisz -70? zapodal bys jakas fote swojej bryki? Chcial bym widziec jak to wyglada i wtedy wszystko sie rozstrzygnie :P:P

: czw cze 11, 2009 22:15
autor: tympy mechanik
jutro dopiero fote wstawie :bigok:

: czw cze 11, 2009 22:17
autor: Duber
Marcin997 pisze: MK3 na 210/45/16
#-o
ale jak ktos predzej pisal,przod jest wyzej to lepiej coś z 60/40

: czw cze 11, 2009 23:51
autor: Marcin997
tympy mechanik pisze:jutro dopiero fote wstawie :bigok:
No bede wdzięczny :okej: Tylko ze obale ją dopiero w sobote bo jutro wyjazd po nastepnego MK3 :satan: Kocham to robić... :pub: Tyn razen bedzie to Benzyniak :hehe:

: pt cze 12, 2009 20:20
autor: tympy mechanik
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 12 Cze 2009 20:25 ]
Obrazek

[ Dodano: 12 Cze 2009 20:26 ]
nie mam innych zdjec :bigok: na drugim foto przed gwintem a reszta już z gwintem :bajer:

: pt cze 12, 2009 20:59
autor: LASOT-A
Masz tu fotę moją z zawiechą -60/-60 i balonem 175/70 i felunkiem 13". :bigok:

[ Dodano: Pią 12 Cze, 2009 ]
springi - jamex`a

: sob cze 13, 2009 12:47
autor: Marcin997
No to z tego co widze to -60 moge posadzic.. :grin: -70 bylo by juz ciezko na moich Bieszczadzkich drogach :bajer: Dzięki za pomoc! :bigok: pozdro