Strona 1 z 2

Golf 3 2,0 GTI

: czw cze 11, 2009 13:55
autor: scina10
Witam.
Przytrafilo mi sie to rok temu. Jechalem sobie w trasie i nagle auto stracilo moc,dusilo sie i zgasło. Odpalilem, pochodzil pochodzil dusząc się
i zgasł. Drugi raz odpalam i zadnej reakcji. Pojechalem do mechanika,
szukał grzebal nie mogł nic znalesc. W koncu wymienil pompe paliwa. Ponoc
dawala 1,5 bara a powinna 3. I tak auto chodzilo do wczoraj. Jade i znowu to
samo. Wymienilem pompe paliwa, myslalem ze znowu to samo. A tu nic.
Dalej traci moc, dusi sie i gasnie. Jakby nie dostawal paliwa. Ale pompa
jest nowa zalozona. Raz go odpale normalnie i chodzi na postoju, gdy rusze to pojedzie z 200m zadusi sie i zgasnie. Drugi raz pomencze go i odpali. Nastepnym razem juz nie chce. Na drugi dzien za 1 razem odpali normalnie, potem zaczyna sie to samo. Juz nie wiem co moze byc. Pomóżcie. Dzieki

Moze to byc spowodowane podciśnieniem ktore wytwarza sie w zbiorniku? Bo
jak odkrecilem pokrywe zeby sie dostac do pompy paliwa to buchło i sykło
powietrzem. Czy szukac gdzie indziej?

: czw cze 11, 2009 13:57
autor: marek2907
a czujnik hala sprawdałeś ?

: czw cze 11, 2009 13:58
autor: Duber
hmm a przejedz sie bez korka paliwa

[ Dodano: Czw Cze 11, 2009 13:58 ]
marek2907 pisze: czujnik hala sprawdałeś ?
tez o tym pomyslalem

: czw cze 11, 2009 14:13
autor: scina10
Bez korka probowalem i nic. Nie sprawdzalem czujnika hala, gdzie on jest? Jak wyglada.?

: czw cze 11, 2009 14:16
autor: Duber
a podlanczałes pod kompa auto?bo to pierwsza zeczjaka powinna byc zrobiona

: czw cze 11, 2009 14:25
autor: scina10
Rok tem jak to sie zaczelo to podpinalem pod kompa. Ale wtedy akurat dobrze chodzil. Wymienili pompe i chodzil przez rok. Teraz to samo. Komputer pokazal tylko ze przeplywomierz jest niesprawny, mynienilem go i dalej komputer pokladowy pokazywal ze jest niesprawny. Mowili mi ze prawdopodobnie komputer jest walniety.

: czw cze 11, 2009 15:34
autor: GTI KR
jaki to silnik. Jak nie ynasy szmbolu to podaj rok auta. Jesli jest pryeplzwka klapkowa to bey podlacyonej tey powinien chodyic. Pryznajmniej u mnie tak bylo. Moye mu nie brakuje tzlko go yalewa, podlacy pod kompa. Meoye bzc rey y ukladu paliwowego np, cyujnik temp

: czw cze 11, 2009 15:59
autor: Paweł Marek
scina10, filtr benzyny zmienił mechanik razem z pompą?

: czw cze 11, 2009 16:19
autor: scina10
Symbolu nie znam, rok to 93. Filtr byl zmieniany razem z pompą.

: czw cze 11, 2009 16:34
autor: Paweł Marek
Klapkę w przepływomierzu odchylaj palcem czy się nie zacina

: czw cze 11, 2009 17:37
autor: GTI KR
jesli 93 to pewnie 2e. Ja bym sprobowal odlaczyc calkiem przeplywke. Jezeli klapka nie bedzie sie zacinac t o powinien duzo lepiej chodzic. Moj z odlaczonym gasl jak schodzil z obrotow, a tak bylo w miare.

: czw cze 11, 2009 20:21
autor: dnadna
co do wydajności pompy
odłącz przewód powrotny od pompy , daj jakąś przedłużkę do butelki itp
włącz motor jeśli paliwo wraca to ciśnienie jest na pewno ok
pompa ma duże znaczenie .

: czw cze 11, 2009 20:28
autor: Paweł Marek
dnadna pisze:co do wydajności pompy
odłącz przewód powrotny od pompy , daj jakąś przedłużkę do butelki itp
włącz motor jeśli paliwo wraca to ciśnienie jest na pewno ok
pompa ma duże znaczenie .
propnuję zrobić to samo ale ze zdjętym wężykiem podciśnienia z regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej. Wówczas paliwo poleci powrotem po warunkiem że pompa podaje minimum 3 bary. Z założonym wezykiem 2.5 bara

: pt cze 12, 2009 11:44
autor: scina10
Ktory to jest ten wężyk podciśnienia regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej?? Ide juz do garazu, posprawdzam to wszystko co napisaliscie i zdam relacje.