Strona 1 z 1

Problem z ESP - czujnik G85

: czw cze 11, 2009 09:12
autor: bartek1351
problem rozwiazany, mozna usunac

: czw cze 11, 2009 09:21
autor: chmurapawel
Z tego co wiem kierownica jest chyba na taśmie i nie da sie obkręcić jej o tyle stopni i dalej z niej korzystać. Nie wiem dokładnie o co ci chodzi?

A wyminiałeś sam czujnik?

: czw cze 11, 2009 09:25
autor: Oli
bartek1351 pisze:byla zdejmowana kierownica do obszycia
sam sobie odpowiedziałeś, pewnie kiera założona na "pałę" a taśma ma swoje miejsce :grrr: powinna być na środku w okienku. Teraz jak się nie mylę, skręcić do końca i 2.5 obrotu odwinąć i dopiero wtedy adaptacja :bigok:

: czw cze 11, 2009 10:35
autor: bartek1351
Oli pisze:
bartek1351 pisze:byla zdejmowana kierownica do obszycia
sam sobie odpowiedziałeś, pewnie kiera założona na "pałę" a taśma ma swoje miejsce :grrr: powinna być na środku w okienku. Teraz jak się nie mylę, skręcić do końca i 2.5 obrotu odwinąć i dopiero wtedy adaptacja :bigok:
Mozesz cos wiecej napisac co i jak mam zrobic :) To zaraz polece do auta i spróbuję

: czw cze 11, 2009 11:42
autor: Magnus
Ja zrobilem to tak:
Ustawic kola na wprost.odkrecic kolumne kierownicza od maglownicy (laczenie przy pedalach) i wtedy krec kierownica delikatnie pierw w lewo az uslyszysz jak tasma chyba badz jakas wiazka kabli sie naciaga powinno to byc po jakis 1,5-2,5 obrota(dokladnie nie pamietam) nastepnie krec w druga strone i zliczaj obroty kierownicy,zliczone obroty dziel na 2 i tam ustaw srodek. jak bedzie kierownica krzywo w stosunku do jazdy na wprost to wtedy ustawienie dokladniejsze juz na samej kierownicy.pozniej adaptacja ustawic auto na wprost (aby moglo przejechac bez skretu jakies 50-100m)odpalic auto skrecic kierownica do oporu w lewo pozniej do oporu w prawo nastepnie kola na wprost i jechac tak ok 50-100m do 20km/h,zatrzymac sie i zgasic auto.Ja probowalem z 2-3 razy bo nie dawalo rezultatow esp sie palilo non-stop. po odpaleniu auta za jakies 3 h wszystko bylo juz gitaresku.

Mi to pomoglo,moze to nie profesjonalne rozwiazanie ale pomoglo.spruboj.
powodzenia.

[ Dodano: 11 Cze 2009 11:46 ]
no chyba ze nic nie bylo robione z ukladem kierowniczym ,blad wyskoczyl z nienacka wtedy probuj ino adoptowac.,moze ktorys z czujnikow sie zabrudzil albo padl. albo wiazka za wylacznikiem esp sie odpiela.

: czw cze 11, 2009 14:02
autor: roman58
Masz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211240
Adaptacja czujnika skrętu kierownicy
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/s ... angle.html