Strona 1 z 1

Wyjmowanie zapalniczki.

: śr cze 10, 2009 10:52
autor: poolak2006
Chce wyjąć zapalniczkę a właściwie całe jej gniazdo tak żeby mieć dostęp do kabelków idących do niego. Jak to wyjąć ?

: śr cze 10, 2009 10:58
autor: Adamm
co to ma do dzialu diesel??!!

: śr cze 10, 2009 11:17
autor: Qto
Sama zapalara jest wciskana o ile dobrze pamiętam ale chyba łatwiej będziesz miał jak wyciągniesz całą popielniczkę. Pod popiałką masz jedną śrubkę torx, po jej odkręceniu całość ładnie wychodzi.

: śr cze 10, 2009 11:32
autor: poolak2006
Wczoraj tą śrubkę odkręciłem ale coś nie chce wyjść ... nie ma tam jakiś zatrzasków albo czegoś ? żeby nie połamać bo w poprzednim autku połamało się i z zapalniczką całe gniazdo wychodziło ;/

: śr cze 10, 2009 12:11
autor: Qto
co to popiałki to powinna wyjść sama, nie ma zatrzasków. Zapalara pewnie ma jakieś zatrzaski żeby się nie wysuwała sama z siebie. Popiałka wychodzi w stronę tyłu auta i w górę...

: śr cze 10, 2009 12:27
autor: poolak2006
no popielnica wyjęta odkręcona śruba i co dalej nic się nie dzieje ... ta śruba po mojemu trzyma tą obudowę plastykową po środku a nie zapalniczkę ...

: śr cze 10, 2009 13:40
autor: Qto
poolak2006 pisze:ta śruba po mojemu trzyma tą obudowę plastykową po środku a nie zapalniczkę ...
Qto pisze:Pod popiałką masz jedną śrubkę torx, po jej odkręceniu całość ładnie wychodzi.
odkręcasz tą śrubkę i wyciągasz...http://moto.allegro.pl/item655610077_vw ... iczka.html
cały ten eleme, wtedy masz ładne dojście do wszystkiego

: śr cze 10, 2009 14:11
autor: kwadrat
Podepne się pod temat. Czy zapalniczka w mkII powinna świecić? tzn to zielone obramowanie naokoło zapalniczki. Jeśli tak to jak to wyjąć

wyjmowanie zapalniczki

: śr cze 10, 2009 15:30
autor: bogmaj22
Po wyjęciu popielniczki i odkręceniu torxa trzeba całą popielniczkę popchnąć do przodu w stronę sinika,ponieważ popielniczka ma pod spodem dwa zaczepy,które zachaczają o element,do którego jest przykręcony torx.Następnie trzeba unieść popielniczkę do góry,odłączyć kostkę z przewodami i wyjąć popielniczkę.Jest trochę zabawy ale efekt końcowy się liczy.Kilka miesięcy temu przerabiałem to.Powodzenia.

: śr cze 10, 2009 16:31
autor: Qto
bogmaj22 pisze:Po wyjęciu popielniczki i odkręceniu torxa trzeba całą popielniczkę popchnąć do przodu w stronę sinika,ponieważ popielniczka ma pod spodem dwa zaczepy,które zachaczają o element,do którego jest przykręcony torx
Potwierdzam, u siebie wyłamałem te zaczepy już dawno temu dlatego zapomniałem o nich wspomnieć, u mnie całość wychodzi bez tego pchnięcia do przodu.

: śr cze 10, 2009 19:19
autor: bowi
kwadrat pisze:Podepne się pod temat. Czy zapalniczka w mkII powinna świecić? tzn to zielone obramowanie naokoło zapalniczki. Jeśli tak to jak to wyjąć
U mnie bździ :), blado, ale zawsze coś...

: śr cze 10, 2009 21:42
autor: kwadrat
bowi pisze:U mnie bździ :) , blado, ale zawsze coś...
no właśnie chyba powinna świecić. Chociaż w zasadzie nie pale szczególnie w aucie to ostatnio się wziołem za zapalniczkę bo mi nie działała, wystarczyło podgiąć te blaszki w środku tej dziury na zapalniczkę, bo jak się ją wcisnęło to nie trzymała. Chciałem wyjąć też ten cały plastik, ale podważyłem delikatnie srubokrętem, ale wyszło do pewnego momentu i nie chciałem ciągnąć na chama

: śr cze 10, 2009 21:52
autor: poolak2006
Fakt po popchnięciu plastiku do przodu ładnie wychodzi. I wszystko śmiga. Tam jest taki mały trybik i zastanawiam się jakby to śmigało gdybym podłączył tam jakiś silniczek i na przycisk mi się otwierało przykrycie zapalniczki ...