[MK1 Silnik] Kjetronic - nie odpala na cieplym 1.6 EG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kriswawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 22:56
Lokalizacja: Łominki kolo WAWA
Kontakt:

[MK1 Silnik] Kjetronic - nie odpala na cieplym 1.6 EG

Post autor: kriswawa » śr cze 10, 2009 08:05

[MK1 Silnik] Kjetronic - nie odpala na cieplym 1.6 EG

wlasnie jechalem na zlocik - i nie dojechalem
w polowie drogi zgasilem na stacji beznynowej - i potem juz nie chcial odpalic
- krecil , ale nie podawal paliwa

doszedlem do tego - be jest za slabe ssanie silnika cieplego - i nie chce podniesc tej klapki ( ktora podnoszac rozdziela paliwo na wtryskiwacze )

wiecie jaka moze byc przyczyna?

zdarza sie tylko na cieplym silniku, wiec moze olej nie jest juz taki gesty - i gdzies w glowicy traci uszczelnienie olejem
albo zaworty juz nie trzymaja - i nie daje takiego ssania jak powienien

?

ma ktos pomysla?

mam droga glowice - ponoc po remoncie... moze ja wstawic?
ale tu mialem kompresje po 12 na kazdym cylindrze - i nie chcialem tego psuc

co do cisnienia - to tak
taki manometr z allegro , i cisnienie bylo od 11 do 12

musi tu byc wplyw temperatury na cala sytuacje
moze rozgrzanie czegos, bo zimny pali super

z gory dzieki za rade, bo nie wiem czy przyczyny szukac w glowicy?
w sumie jak bylo by dobre ssanie - to by podniosl klapke - i paliwo by doszlo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr cze 10, 2009 08:33

Nie sądzę aby to była wina "nieunoszenia" się płytki. Sprawdzałeś, czy jak podniesiesz lekko (ręcznie) klapkę przepływomierza to odpala na ciepłym?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

kriswawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 22:56
Lokalizacja: Łominki kolo WAWA
Kontakt:

Post autor: kriswawa » śr cze 10, 2009 08:47

tak wlasnie odpalilem

po wyjalem wtryskiwacz i nie sikal
dopiero rozebralem dolot - podnioslem lekko plytke i wtryski dostaly benzyne i zapalil



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 10, 2009 09:05

skoro kompresja jest to podciśnienie powinno być dobre. Więc chyba pozostaje mechaniczne zacieranie się rozdzielacza. Czy ten silnik jeździł albo jeździ na LPG?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kriswawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 22:56
Lokalizacja: Łominki kolo WAWA
Kontakt:

Post autor: kriswawa » śr cze 10, 2009 09:17

rozdzielacz pracuje ok - rozkrecalem sprawdzalem
zreszta jak zimny - pracuje miodzio

im cieplejszy silnik - tym mniej ma sily , a z czasem na wolnych gasnie

myslalem juz ze w dolocie mam gdzies dziurke - i cisnienie znika...ale to bylo by bez wzgledu na temperature silnika

moze uszczelniacze zaworowe?
olej cieply - robi sie wodnisty - i zaczyna sie tam robic przewiew? mozliwe to?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr cze 10, 2009 09:26

Nie wiem jak ten silnik ma zrobione "obejście przepustnicy" dla wolnych obrotów. Może zawór dodatkowego powietrza (lub stabilizacji obrotów biegu jałowego) się zacina i silnik ssie powietrze zaworem.
Jeśli kolektor nie ssie powietrza "inną drogą" to raczej coś z przepływomierzem lub regulatorem ciśnienia paliwa (tym "termicznym" przy głowicy).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

kriswawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 22:56
Lokalizacja: Łominki kolo WAWA
Kontakt:

Post autor: kriswawa » śr cze 10, 2009 09:57

to jest pomysl
moze zawor powietrza wolnych obrotow - wymienie bo mam zapasowy...
ale dla czego na simnym zapala?

ten termiczny na bloku - sprawdzalem 3szt = jest raczej OK
ale tez zbadam

sa jeszcze jakies pomysly?

ktos sie z tym spotkal?



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » śr cze 10, 2009 10:14

w k-jetroniku wazne jest aby caly dolot byl szczelny, gdy bedzie choc mala dziureczka nie zapali.

Radze wszystko dobrze posprwdzac, bo zawor dodatkowego powietrza nie odpowiada za dobre podcisnienie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości