Strona 1 z 1

Problem z zapaleniem silnika.

: wt cze 09, 2009 19:55
autor: Falken
Mam problem z nz'tką...
Otóż silnik nie chce odpalać. Została wymieniona kopułka wraz z palcem. Kolejność kabli prawidłowa. po kilkukrotnym kręceniu, świecie są suche. a powinny już być zalane. Co może być powodem że nie chce palić ?

z góry dzięki.

---------------------------
iskra jest, z tego wychodzi jak by paliwo nie dochodziło do wtrysków. Po kilkunastej próbie świece dalej są suche...

: wt cze 09, 2009 20:25
autor: dEDOs22
raczej chyba nie powinny być zalane bo jak by się zalewały to by nie byyło iskry. ja miałem też problem z odpaleniem wymieniłem kostkę stacyjki odpala za pierwszym może w tą strone pójdź. pozdro :grin:

: wt cze 09, 2009 21:01
autor: thesperado
A iskra jest ?
------
Przed wymianą kabli kopułki itd. odpalał ??
Pompa paliwa działa ?? powinno ją być słychać przez chwilkę po przekręceniu kluczykiem.
Możesz sprawdzić czy się pojawia napięcie na wtryskach.

: wt cze 09, 2009 21:01
autor: Falken
Tak, iskra jest.

: śr cze 10, 2009 10:23
autor: chmurapawel
jesli wymieniales kopulke z przewodami to raczej na 100% zła kolejność kabli

: śr cze 10, 2009 12:19
autor: Falken
Pompa chodzi. Słychac jak pompuje. napiecie na wtryskach też jest. Problem może tkwic chyba w kablach, bo przed wymianą silnik zapalał.

: śr cze 10, 2009 12:53
autor: thesperado
No to popraw kable. Ściąg kopułkę, osłonę paska rozrządu, ustaw położenia koła pasowego i zębatego tak aby były na znakach (kręcąc kluczem za śrubę koła pasowego wału korobowego - rozmiar 19). To położenie odpowiada punktowi ZZ dla pierwszego cylindra. W tym momencie znasz już położenie palca dla pierwszego cylindra. Załóż kopułkę i podłącz przewody kolejno dla 1 - 3 - 4 - 2 cylindra począwszy od miejsca w którym wypada palec. Kierunek obrotów znasz, zresztą zaznaczony jest na aparacie zapłonowym strzałką. Silnik kręci się "do przodu" samochodu ;-). Powodzenia ;-) !!!

PozdraVWiam :-D !!!

: śr cze 10, 2009 17:16
autor: Falken
Otóż zamienione były dwa kable. Poprawiłem je i teraz silnik pali ale... nadal ciężko. trzeba pomagać mu gazem. Tak jakby nie miał wystarczającej siły żeby ruszyć silnikiem. Rozrusznik wymieniony na inny, na używkę. Koło pasowe i zębate jest ustawione prawidłowo. Co może być powodem ciężkiego palenia ?

: śr cze 10, 2009 22:01
autor: PAPAYOS
Sprawdź kolego poprawność połącznia przewodów wyskiego napięcia...
A jeśli twierdzisz, że po wymianie rozjusznika źle kręci (ciężko) to znak, że wymieniłeś zepsuty rozrusznik na mocno wyeksploatowany, tzn trzeba wymienić tulejki w rozruszniku...
Więcej opcji nie widzę...

Pozdrawiam
PAPAYOS

: śr cze 10, 2009 22:27
autor: thesperado
Tak jak kolega PAPAYOS mówi ... rozrusznik kiepski jeśli ciężko kręci. Więc poszukaj coś lepszego, albo go napraw - wymień tulejki w nim i nie zaszkodziłoby też tej w skrzyni, bo tam też jego ośka się opiera ;-) .
Jak już odpali to chodzi dobrze ??