Strona 1 z 3

pomocy brak iskry

: wt cze 09, 2009 14:24
autor: cinek11
od tygodnia zmagam sie z przyczyna braku iskry wymianilem kable palec kopulke czujnik halla i dalej jej nie mam sprawa wyglada tak przy przekreceniu stacyjki podaje iskre a jak krece to juz jej nie ma przelecialem juz wszystkie kable prad dochodzi do cewki ale tylko jak przekreece zaplon to podaje iskr raz i to jest koniec co to moze byc dodam tylko ze silnik to 2.0 8v

: wt cze 09, 2009 15:02
autor: dziejo
cinek11 pisze:rzy przekreceniu stacyjki podaje iskre
gdzie ta iskra jest ??? na czym ???
moze tylko jest napięcie dochodzące np do cewki a wyjścia WN juz nie

: wt cze 09, 2009 15:02
autor: vwarek
cinek11 pisze:wymianilem kable palec kopulke czujnik halla i dalej jej nie mam
a samą cewkę wymieniałeś/podmieniałeś?

: wt cze 09, 2009 15:26
autor: cinek11
no wlasnie sprawdzam jeszcze raz cewke ja ja wyciaglem zawiazel do mechanika i ja sprawdzil i mowi ze jest dobra ale razem z nia jest jakis modul i tego nie moze sprawdzic nie mam gdzie podmienic tej cewki bo jest jakas dziwna i nikt z moich znajomych takiej nie ma

: wt cze 09, 2009 15:28
autor: vwarek
Z Twojego ABS-a pasuje do 2E, podmieniałeś?

: wt cze 09, 2009 15:39
autor: dziejo
cinek11 pisze:jakis modul
to jest moduł wzmocnienia :bigok: :bigok:
zintegrowany wraz z cewka :)

[ Dodano: Wto Cze 09, 2009 15:41 ]
cinek11 pisze:bo jest jakas dziwna
żadna dziwna taka jak AAM ABS

: wt cze 09, 2009 16:23
autor: FIRERS
witam mialem 2e silnik i troche z nim przezylem poszukaj na forum postow ktore ja zaczolem jest tam troche info o iskrze i dzialaniu cewki w 2e. zacznil od halla wyciag caly zaplon (zaznacz jak byl wsadzony) masz kostke na 3 piny powinna byc oznaczona + 0 - ... podlaczasz go pod napiecie 12v na + i - a na pinie 0 powinno zmieniac sie napiecie raz jest raz nie ma.. jak bedziesz krecic powoli trybem. aha mirzac to jedna koncowka do masy a druga do "0"... Cewka dziala tak:1 masa ..2 sterowanie z kompa (impulsy masy)...3 +12V
"Pod klapką" są zaciski 1 i 15 (zaciski uzwojeń cewki :15 jedna strona pierwotnego, 1 druga strona pierwotnego połączona z wtórnym). z kompa do cewki idzie przewod 7.... a do kompa od hallla sygnaly wchodza na przewodzie 44. beda to impulsy prostokatne jesli bedziesz krecic rozrusznikiem. albo reka krecac trybem halla ale musisz wtedy wyjac swiece albo kable odlaczyc.

: śr cze 10, 2009 18:35
autor: d.milas
Jeszcze od iskry jest przekaznik, numeru w tej chwili nie pamiętam, ale z powodzeniem znajdziesz go na tym forum. Ja mialem w swoim tak, ze po przekreceniu stacyjki iskra byla, podczas krecenia iskra znikla. Przekaznik ten znajduje sie w skrzynce bezpiecznikow, bodajze jego nr to 32 ale pewnosci nie mam.

: wt cze 16, 2009 08:56
autor: cinek11
i masakra jakas sprawdzilem juz wszyskiech elektromechanikow jezdze z tym autem na lewecie do nich w koncu trafilem ja goscia bylego szpeca z servisu vw widze ze facet troche grzeszy inteligencja dlatego pisze na forum mowi mi ze bardzo czesto sie zdarzalo u niego ze zaminiki czjnika polozenia walu nie odczytywaly wogole impulsow i w moim przypadku tak wlasnie sie dzieje najprawdopodobniej dodam cze ten czujnik wyminilem a stary jest faktycznie zniszczony i nie da sie go naprawic z i dlatego kieruje do was prosbe czy ktos ma moze pozyczyc orginalny czujnik polozenia walu aby sprawdzic tylko czy to jest to orginal kosztuje jakie 550zl i kupie go jesli sie okaze ze to tego wina bo naprawde juz mam dost wydawania pieniedzy na wszystko co powie mechanik do wymiany juz sie tego nazbieralo najlepiej ktos ze slaska jak cos to piszcie na forum ewentualnie sygnal lub sms na 500128978 a ja odzwonie mieszkam kolo siewierza i prosze gdzies bilisko pozdrawiam i czekam

: wt cze 16, 2009 09:00
autor: chmurapawel
Kolego to jest niemożliwe, zamiennik też musi działać, może akurat ten też jest uszkodzony.

: wt cze 16, 2009 09:38
autor: cinek11
owszem on sam w sobie dziala tylko mowi ze minimalnie daje inne parametry i najlepiej jest to sprawdzic na orginalnym czujniku czujnik kupilem z numeru kat. ze starego i mu mowilem ze musi byc dobry a on pokazal mi jeden taki sam nowy i mowil ze tez kupil kiedyś facetowi nowy zamienik i prosze dopiero wziol nowy z serwisu sprwdzil i zaczol dzialac teraz juz nie ma dostepu a orginala i dlatego szukam od kogos pozyczyc

: wt cze 16, 2009 09:46
autor: chmurapawel
Ten czujnik może być od innego golfa nie koniecznie z tym samym silnikiem, nie masz kogoś znajomego który posiada VW lub nawet SEATA, AUDI przecież to te same silniki, a czujnik szedł jeden do więkrzości silników, różnią sie cyhyba ilością kabli

: wt cze 16, 2009 09:55
autor: cinek11
no wlasnie ze wy tym problem ze wszyscy maja juz disle a jak juz kogos znajde to ma 2.0 gti ale rok 92 a tam nie ma czujnika walu ja mam 95 i go mam nie wiem czym sie to rozni dlatego szukam na forum moze komus ezy w garazy czy cos podobnego

: wt cze 16, 2009 09:58
autor: chmurapawel
na szrocie byłeś?