Strona 1 z 1

Chrobotanie pod schowkiem pasażera

: pn cze 08, 2009 21:35
autor: GUL
Nie moge znaleźć nic na ten temat.Mam problem bo od wczoraj coś dziwnego wydaje dźwięki po przekręceniu kluczyka na raz(prze odpaleniem)pod schowkiem pasażera.Jakby laser szukał płyty i do tego coś puka co jakiś czas.Co to może być?

: pn cze 08, 2009 21:38
autor: jablonski89
szczotki na komutatorze wentylatora. poprostu sie juz wytarły

: pn cze 08, 2009 21:41
autor: GUL
A co to takiego i co trzeba zrobić?Czy to coś poważnego?

: pn cze 08, 2009 21:43
autor: jablonski89
szczotki doprowadzaja napiecie na komutator. to jest zwykly silnik.
aby sprawdzic to wylacz wentylator na 0 i zobacz czy chrobocze po przekreceniu kluczyka. niestety nie mozna wymienic szczotek na nowe bo komutator jest zapene tez wytarty. ja mam to samo, ale juz sie przyzwyczailem.

: pn cze 08, 2009 21:50
autor: GUL
Ok sprawdze.Ale można normalnie użytkować climatronic i nic się nie będzie działo?A wogóle można to jakoś zlikwidować.

: pn cze 08, 2009 21:57
autor: jablonski89
mozna zlkwidowac jak zapodasz nowy wentylator nie zurzyty.ewentualnie same szczotki wymienic. zalezy jak to wyglada. ale na wszelki wyp. sprawdz czy świszcze i skorbie jak wylaczysz nawiew. jak nie bedzie to masz pewnosci ze to jest to

: pn cze 08, 2009 22:22
autor: dziabi3
kolega ma klima tronik a czasami to nie ta klapka co przełącza nawiewy czy coś takiego

a raczej silniczek krokowy ??

: wt cze 09, 2009 21:50
autor: GUL
Robiłem dzisiaj test na wszelkie sposoby.Po wyłaczeniu klimy na 0 i przekręceniu kluczyka i tak słychać te odgłosy.Nie słychać było tych odgłosów jak włączyłem wewnętrzy obieg.Zgasiłem auto i przekręciłem kluczyk na raz i nie było słychać, ale za godzine wsiadłem i przekręciłem i już było słychać.W czasie jazdy wewnętrzny obieg i nie słychać.Zwariowałem:(

: śr cze 10, 2009 20:53
autor: jablonski89
to jakas przegroda musiala sie obluzowac i dlatego chrobocze. to ni ewentylator.

: śr cze 10, 2009 21:01
autor: Qto
W MK IV często pęka zębatka w silniczku sterującym obiegiem otwartym, zamkniętym i właśnie ten silniczek tak sobie chrobocze. U Ciebie myślę że będzie to samo i podejrzewam że wygląda to podobnie jak w MK IV. Może ten temat pomoże usunąć problem