Strona 1 z 2

Potrzebne paramtru przepływomierza NZ

: pn cze 08, 2009 16:16
autor: pablo111l
Witam
Podejrzewam, że mam walnięty przepływomierz. Na gazie jak się nagrzeje chwile chodzi dobrze a potem chyba za mało powietrza dostaje. Niskie, nierówne obroty. Odłącze kostkę od przepływki i jest dobrze. Ma moze ktoś parametry przepływki. Chodzi mi o opór i napięcia przy temperaturach i w których miejscach mierzyć.

: wt cze 09, 2009 16:20
autor: stonefree
miedzy 3 i 4 560 omów, miedzy 2 i 3 zmienna rezystancja płynnie w czasie poruszania przesłoną. Między 1 i 4 2,3- 2,7 kilooma przy 20 stopniach C.

: śr lip 15, 2009 19:55
autor: pietka_86
w czasie poruszania przeslona tzn dodawania i odejmowania gazu tak???

: śr lip 15, 2009 20:47
autor: Paweł Marek
Lub otwierania palcem ręcznie. Ale najleiej mierz nie opór tylko napięcie, czyli włącz zapłon, odchyl gume z wtyczki, i mierz napięcie na 2 lub 3 kablu nie pamiętam otwierając palcem klapkę po uniesieniu pkrywy filtra razem z przepływomierzem. Napięcie ma rosnąć płynnie od ok 0,24 V do 4,5 - 5 Voltów

: śr lip 15, 2009 22:10
autor: stonefree
pietka_86 pisze:w czasie poruszania przeslona tzn dodawania i odejmowania gazu tak???
Nie przepustnicą, ale przesłoną ( klapą ) w przepływce.

: śr lip 15, 2009 22:21
autor: pietka_86
no a jak dodaje gazu i odejmuje to klapka w przeplywce nie otwiera sie i nie zamyka????????

: śr lip 15, 2009 22:25
autor: stonefree
Paweł Marek pisze:włącz zapłon, odchyl gume z wtyczki, i mierz napięcie na 2 lub 3 kablu nie pamiętam otwierając palcem klapkę po uniesieniu pkrywy filtra razem z przepływomierzem

: śr lip 15, 2009 22:39
autor: Paweł Marek
pietka_86, no przecież chyba jasno piszemy. Podnieś pokrywę filtra, wówczas masz palcem dojście do klapki przepływomierza

: czw lip 16, 2009 15:36
autor: pietka_86
ok dobrze,podniose pokrywe i sprawdze jak mowicie.ale dokladnie mam to mierzyc miedzy 2 i 3 czy miedzy masa i jednym z nich????

[ Dodano: 16 Lip 2009 16:45 ]
bylem przed chwilka i zmierzylem co trzeba:
napiecie:masa i kabel nr 2 od 0,4 do 4,53 V
rezystencja:
-miedzy 3 i 4 kablem 561 omów
- miedzy 1 i 4 kablem jak zmierzylem na poczatku bylo 1,03 kilooma po 10 minutach 1,25 kilooma nie wiem czy te 20 stopni Celcjusza chodzilo o temperature silnika czy otoczenia,chyba silnika:)silnik jeszcze cieply napewno wiecej niz 20 stopni bo dopiero co przyjechalem
-miedzy 2 i 3 kablem podczas ruszania klapka zaczyna sie od 600 omów pozniej wzrasta do ponad 1000 i pozniej stopniowo maleje do 110omów
i co powiecie??? przeplywka ok??

: czw lip 16, 2009 18:06
autor: Paweł Marek
OK

: czw lip 16, 2009 18:13
autor: pietka_86
teraz jeszcze poszedlem z ciekawoscci zmierzyc ten opór na 1 i 4 i bylo juz 1,44 noi jest tak jak mowicie,jak odpiolem przeplywke to na benzynie zapali pochodzi kilka sekund i gasnie a na gazie ok

[ Dodano: 16 Lip 2009 18:19 ]
wczoraj to wogole zrobilem tak:wymienilem filtr powietrza i paliwa(data produkcji poprzedniego 24.07.89r czyli nie wymieniany od nowosci),przeczyscilem swiece,byly troszke okopcone ale ie znacznie,noi ta przeplywke sprawdzilem,czysta i klapka bez oporow pracuje w srodku...
jeszcze musze kable wn sprawdzic,moze dzis to zrobie,to sie robi w ten sposob,idzie sie po zmroku do autka pali sie i pryska sie woda po kablach,jesli lataja iskry to do wymiany,tak?

[ Dodano: 16 Lip 2009 21:29 ]
sprawdzilem kable tak jak pisalem i zero jakiej kolwiek iskry nic...czyli dobre kable sa...przeplywomierz ok,swiece tez ok,filtr paliwa i powietrza wymienione,co jeszcze ewentualnie mogl bym sprawdzic w miare mozliwosci,tzn sam????
obecnie wyglada to tak: na benzynie ok,tylko teraz na gazie nie dostaje takich dlugich zmuleń,ze tak to nazwe, tylko podczas jazdy na lpg dostaje nagle mula takiego,ze samochodem przychamuje i za okolo sekunde,dwie wraca do normy...dziwne i to bardzo
a co do parownika to kiedys chcialem spuscic z niego ten syf,odkrecilem srube ta u dolu reduktora i ani grama nie bylo syfu...

: pt lip 17, 2009 10:35
autor: pablo111l
a weź spróbuj mu dac większą dawkę gazu
śrubą na węzu daj z 1 obrót w lewo i zobacz
jak nie pomoze to wróć do poprzedniego ustawienia

: pt lip 17, 2009 17:45
autor: pietka_86
kurde dzis jak jechalem z pracy 30 km przerzucilem go na benzyne,myslalem ze moze tam we wtryskach cos jest zapchane...juz sam nie wiem co mam myslec...noi zauwazylem ze na benzynie przy wcisnieciu gazu do spodu jak przyspieszalem to troszeczke tak jak by go minimalnie mulilo ale to naprawde minimalnie,chyba ze mi sie wydaje bo zwracam na to caly czas uwage...sam juz nie wiem

: sob lip 18, 2009 11:36
autor: pablo111l
wtryski nie biorą udziału w jeździe na lpg (chyba, że masz sekwencje :))a lekkie przymulenie z wciśniętym gazem do oporu to wg mnie normalne