Strona 1 z 3

Schiza zapłonowa (oszaleje) PROBLEM ROZWIĄZANY

: ndz cze 07, 2009 19:28
autor: jawirax
Problem z silnikiem dalej jest i nie możnością wyregulowania zapłonu tak aby silnik pracował normalnie.Nie odpala od razu trza pokręcić potem gaśnie , dopiero za drugim razem odpala. :( :( coś jest nie tak z zapłonem , bo jest molowaty ,a na ustawionym zapłonie na lampę silnik chodzi jak rakieta , ma moc , i przyspiesza tak jak ma być , tyle ze chodzi jak traktor , stukoczący odgłos i metaliczny, jak się wróci na tren co był wtedy chodzi normalnie ale nie ma mocy kaput, o co chodzi panowie pomóżcie bo już mam nerwice od tego problemu gdzie tkwi przyczyna ? co jest nie tak ? ze nie można wyregulować zapłonu , pojechałem do mechanika niby dobrego , ustawił zapłon , spytal sie jaki to silnik, poszedł gdzie taM DO biura , chyab spardzic gdzis jaki ma miec ten silnik kont wyprzedzenia zapolonu , wrócił ustawił na lapme i tragedia silnik stukał jak traktor i coś w silniku brzęczało , wróciłem do niego i mowi ze nastaiw tak jak było spowrotem i zabral *#cenzura#* 20 zl , tak jak kazdy zakichany mechanik gdzie byłem , kupa zrobili a kasę wzięli , auto od poacztku jak je kupilem było mułowate przerywało i nie mialo mocy ani przyspieszenia dopiero ja sie przejechalem autem innym golfem to juz wiedzialem ze jets cos nie tak. Prosze niech ktos mi pomoze...... juz wymienilem w tymsilniku wszytsko co ma wplyw na zaplon i paliwo itp itp.

: ndz cze 07, 2009 19:40
autor: Paweł Marek
Mimo biedy nie podkreślaj tekstu.

: ndz cze 07, 2009 19:45
autor: jawirax
Paweł Marek pisze:Mimo biedy nie podkreślaj tekstu.
Chciałem to napisać na czerwono dużymi literami, bo już mnie to tak wkurza , ale nie che następnego :grrr: warna.

: ndz cze 07, 2009 19:58
autor: emsikemsik
Moim krótkim myśleniem bym postawił na wymianę czujnika HALLA (z aparatem zapłonowym) albo może inny komp wsadzony od np. ABS (90km).

: ndz cze 07, 2009 20:00
autor: jawirax
emsikemsik pisze:Moim krótkim myśleniem bym postawił na wymianę czujnika HALLA (z aparatem zapłonowym) albo może inny komp wsadzony od np. ABS (90km).
, myslałem na czujnkiem hall z innym zparatem zapolnowym ale jest to duzy koszt , znajac zycie wymienie i dalej bedzie kulac , 75 koni tez ma moc swoją a moje auto ewidentenie chodzi nie tak jak na swoją moc.

: ndz cze 07, 2009 20:00
autor: Paweł Marek
nie masz warna, rozumiem twój nastrój. Nie wiem tylko co mozan ci jeszcze zaproponować, czytałem twoje wszystkie posty i wydaje mi się że jest to jakaś błachostka którą jednak ciężko zdiagnozować. Potrzeba ci spryciarza, mechanika ze sprytem który posłucha i będzie wiedział. Nie trafiłeś na takiego na razie, a to co piszesz może już nikogo na odległość nie naprowadzić na nic nowego. Odgłosy traktorowe dość łatwo określić, czy to dzwoniące zawory, czy luzy na panewkach, czy szklanki. Znajdź kogoś kumatego.

: ndz cze 07, 2009 20:07
autor: jawirax
Podsumowując : cały układ zapłonowy mam nowy , filtry wszystkie nowe , rozrząd idealny, tłumiki drożne , katalizator sprawny w 100%.Czujniki działają dobrze , VAG błędów nie pokazuje.Pompa paliwa nowa, wiec auto powinno śmigać na całego.

: ndz cze 07, 2009 20:56
autor: Paweł NPI
Jak u mnie na prawidłowym zapłonie miał muła a na przyspieszonym chodził ok to się okazało że rozrząd miałem źle ustawiony...

: ndz cze 07, 2009 21:24
autor: GTI KR
a jaki stan silnika moze ktos robil remont i za duzo splanowal glowice(nie wiem jak wyglada w aam). Sprobuj ustawic zaplon tak na lampe jak powinno byc tylko wczesniej nalej pb98. Ewentualnie jak bedzie klepal to pokolei sciagaj keble ze swiec, jesli bedzie ustawac to moga panewki klepac

: ndz cze 07, 2009 21:38
autor: jawirax
GTI KR pisze:a jaki stan silnika moze ktos robil remont i za duzo splanowal glowice(nie wiem jak wyglada w aam). Sprobuj ustawic zaplon tak na lampe jak powinno byc tylko wczesniej nalej pb98. Ewentualnie jak bedzie klepal to pokolei sciagaj keble ze swiec, jesli bedzie ustawac to moga panewki klepac
Oki tak zrobie , remontu nikt nie robił , stan 200 tys KM.

[ Dodano: 07 Cze 2009 21:38 ]
palen pisze:Jak u mnie na prawidłowym zapłonie miał muła a na przyspieszonym chodził ok to się okazało że rozrząd miałem źle ustawiony...
Rozrząd mam ustawiony idealnie.

Re: Schiza zapłonowa (oszaleje)

: ndz cze 07, 2009 21:59
autor: dnadna
jawirax pisze:auto od poacztku jak je kupilem było mułowate przerywało i nie mialo mocy ani przyspieszenia dopiero ja sie przejechalem autem innym golfem to juz wiedzialem ze jets cos nie tak. .
a kto kupuje takie okazje ?
mysle ze predzej ten kto sprzedawal by wiedzial o co chodzi ...

: ndz cze 07, 2009 23:56
autor: hanys
powiem ci że mój aam też chodzi lekko traktorowato tak jak by zawory grały ale pozatym jest wsio ok może nagraj to jakimś telefonem i wrzuć dzieś na neta to moze ktoś rozpozna co nie bangla :grrr:
ps powodzenia :bigok:

: ndz cze 14, 2009 00:21
autor: jawirax
Wczoraj pojechałem na diagnostykę , do Polmozbytu , powiedziano mi ze żaden z mechaników nie podejmie się regulacji zapłonu w moim golfie bo to Volkswagen i nikt sie nie zna, pojechałem do innego warsztatu , o mechanik mnie zrypał i powiedział ze się zapłonu nie ustawia żadnym aparatem w moim silniku , zrypal mnie jak psa, i wszystkich twierdzą ze się ustawia, zabrałem się stamtąd tym razem pojechałem do droższego warsztatu i tam powiedziano ze zapłon mi wyregulują ,wyregulowali, tylko nie wiem czy mnie wciula nie zrobiono , bo ustawiali na lampe zaplon, ale zamiast siwecic lampaom w dziure od skrzyni, to siwecili na koła rozrządu gdzieś tam, oczywiscie troche sie pomeczyuli bo nie mogi ustaiwc , bo na ustawionym nie wkrecal sie na obroty wiec leek przyspiseszyli i teraz sie wkreca na obroty ,ale daje porblme nie rozwiazny do konca , bo auto mi przerya jak schodzi z ssania jka sie ssanuie wylaczy wtedy robi sie mułowaty i silnik przyspiesza bucząc z odczuwalynm spadkiem mocy , na dodatek od paru dni auto mi gasnie , tzn potrafi zgasnąc w czasie jazdy , i nie odpala mi juz za pierwszyjm razemn, musze pokrecic raz nie odpali wtedy drugi raz kręce i juz odapala.Ludzie moze teraz ktsos cos wykombinuje ? Na moje oko, coś się konczy , jakis czujnik lub coś takiego , na początku tylko przerywało auto i był brak mocy , teraz gasnie i juz nie opdala za pierwszym razem :grrr: Ludziska podpowiadajcie co to może być :kwiat:

Ps: mam w aucie alarm , i chyba immobiliser, bo czasem sie włącza blokada w aucie jak po wsiadnieciu do uta nie przekręcę kluczyka i auto w ogolę nie odpala , dopiero jak przekece kluczyk blokada sie wylacza. to chyba jets immobiliser ? moze ma to cos wspolnego a nim ? moj problem >?

[ Dodano: 14 Cze 2009 00:26 ]
[quote="jawirax"]Wczoraj pojechałem na diagnostykę , do Polmozbytu , powiedziano mi ze żaden z mechaników nie podejmie się regulacji zapłonu w moim golfie bo to Volkswagen i nikt sie nie zna, pojechałem do innego warsztatu , o mechanik mnie zrypał i powiedział ze się zapłonu nie ustawia żadnym aparatem w moim silniku , zrypal mnie jak psa, i wszystkich twierdzą ze się ustawia, zabrałem się stamtąd tym razem pojechałem do droższego warsztatu i tam powiedziano ze zapłon mi wyregulują ,wyregulowali, tylko nie wiem czy mnie wciula nie zrobiono , bo ustawiali na lampe zaplon, ale zamiast siwecic lampaom w dziure od skrzyni, to siwecili na koła rozrządu gdzieś tam, oczywiscie troche sie pomeczyuli bo nie mogi ustaiwc , bo na ustawionym nie wkrecal sie na obroty wiec leek przyspiseszyli i teraz sie wkreca na obroty ,ale daje porblme nie rozwiazny do konca , bo auto mi przerya jak schodzi z ssania jka sie ssanuie wylaczy wtedy robi sie mułowaty i silnik przyspiesza bucząc z odczuwalynm spadkiem mocy , na dodatek od paru dni auto mi gasnie , tzn potrafi zgasnąc w czasie jazdy , i nie odpala mi juz za pierwszyjm razemn, musze pokrecic raz nie odpali wtedy drugi raz kręce i juz odapala.Ludzie moze teraz ktsos cos wykombinuje ? Na moje oko, coś się konczy , jakis czujnik lub coś takiego , na początku tylko przerywało auto i był brak mocy , teraz gasnie i juz nie opdala za pierwszym razem :grrr: Ludziska podpowiadajcie co to może być :kwiat:

Ps: mam w aucie alarm , i chyba immobiliser, bo czasem sie włącza blokada w aucie jak po wsiadnieciu do uta nie przekręcę kluczyka i auto w ogolę nie odpala , dopiero jak przekece kluczyk blokada sie wylacza. to chyba jets immobiliser ? moze ma to cos wspolnego a nim ? moj problem >?

Jeszcze co mi się przypomina to to ze te rzeczy objawy zaczęły mi się dziać od wymiany pompy paliwa na nową.

: ndz cze 14, 2009 07:55
autor: C4NC3R
może nie dostawać paliwa ile trzeba, sprawdź czy z dolotem jest wszystko ok