Sposób na śrubę z zjechanym gwintem?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kmlq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 11:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Sposób na śrubę z zjechanym gwintem?

Post autor: kmlq » sob cze 06, 2009 17:39

Witam ;)

Jakiś dobry sposób na śrubę z uwalonym gwintem? Chodzi o śrubę od koła. Męczę się z nią dzisiaj pół dnia już :grin: I jutro chciałbym być bardziej przebiegły od niej :jezor: :grin:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob cze 06, 2009 17:49

ale co konkretnie się dzieje?
Rozumiem że jak mówisz że śruba ma uwalony gwint to masz ją wykręconą??
Kup zdrową śrubę i o ile otwór ma zdrowy gwint to po prostu wkręć. A jak nie ma to pytanie chyba powinno brzmieć inaczej tj co z robić z uwalonym giwntem w piascie, no ale nie zadałeś takiego pytanie więc wychodzę z założenia ze problem jest tylko w śrubie. pzdr
Ostatnio zmieniony sob cze 06, 2009 17:49 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



kmlq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 11:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: kmlq » sob cze 06, 2009 18:12

o Boże ale ze mnie tuman :grin:

Chodzi mi o to --> że śruba jest wkręcona. A łebek tej śruby jest zjechany.. :grin: No i nie da się jej wykręcić, trzeba coś z tym zrobić bo nie daj Boże jakbym złapał kapcia :-k



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » sob cze 06, 2009 18:27

jeśli jest możliwość to przyspawać do tego objechanego łba większą nakrętkę, można też spróbować nabić mniejszą nasadkę (jeśli jast 17 to 16..) a ostatecznie rozwiercić łeb śruby


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » sob cze 06, 2009 18:30

lub tepy przecinak i mały młoteczek i w kierunku odkręcania na obwodzie łba popukiwać


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » sob cze 06, 2009 18:30

vwarek pisze:jeśli jest możliwość to przyspawać do tego objechanego łba większą nakrętkę
...albo pręt czy rurkę, wykręcić tę śrubę i zapodać nową.

Co robiłeś z tą śrubą, że ma taki zjechany łeb?



kmlq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 11:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: kmlq » sob cze 06, 2009 18:34

wielkie dzięki za porady jutro zobaczę, która poskutkuje ;)

wolfzan, śruba już była w takim stanie, auto kupiłem niedawno i dzisiaj zabierałem się za malowanie bębnów/zacisków. Chyba ktoś używał jakiegoś chińskiego klucza :grin:



Awatar użytkownika
maly.jaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 18:06
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: maly.jaw » sob cze 06, 2009 19:27

faktycznie ktoś miał chyba jakiś dziwny klucz że zjechał taki łebek, ja jak kupiłem auto i chciałem odkręcić koła, śruby były zapieczone że ukręciłem kilka kluczy a śrubie nic się nie stało nawet jak odstawiałem partyzantkę z płaskimi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości