roznica zebow na krzyzaku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
roznica zebow na krzyzaku
witam dzisiaj podszedlem do wymiany maglownicy bez wspomagania kupilem nowa maglownice i drazki z koncowkami zabralem sie do odkrecenia krzyzaka z maglownicy i tu sie zatrzymalem chodzi o zeby na walku maglownicy na starej sa gróbe zeby a na nowej sa drobne pytanie jest nastepujace czy jest mozliwosc zamiany tych walkow miejscami tak zeby stary wałek włożyć do nowej maglownicy pozdrawiam
spraw wygląda tak
w samochodach z wspomaganiem na maglownicy były drobne zęby a na maglownicach bez wspomaganiach grube
i jak ktoś robił przekładkę na maglownice z wspomaganiem to musiał kupić jeszcze krzyżak łączący maglownic i kolumnę, bo na kolumnie zęby są takie same dla obu rodzai
widocznie zaszły zmiany i nie robią grubych i małych tylko same małe zęby
kum sam krzyżak ze szrotu lub sklepu
w samochodach z wspomaganiem na maglownicy były drobne zęby a na maglownicach bez wspomaganiach grube
i jak ktoś robił przekładkę na maglownice z wspomaganiem to musiał kupić jeszcze krzyżak łączący maglownic i kolumnę, bo na kolumnie zęby są takie same dla obu rodzai
widocznie zaszły zmiany i nie robią grubych i małych tylko same małe zęby
kum sam krzyżak ze szrotu lub sklepu
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości