Witam,
W ASO VW oferują mi 3 rolki prowadzące, napinającą, pasek zębaty + śruby za ok. 750PLN. Pytanie jest takie czy lepiej wziac z ASO czy np. jakis zestaw SKF-u ? Pasek zebaty w ASO to wersja wzmacniana na 90 tys. km ?
I druga rzecz - potrzebuje przyrządu do zblokowania rozrzadu przy wymianie - gdzie takie cos mozna kupic (w rozsadnej cenie) ?
Pozdrawiam,
Rozarzad TDI ALH 66KW
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Rozarzad TDI ALH 66KW
wg mnie to zalezy od ciebie ale nie widze sensu brac rozrzadu w ASO skoro sam zmieniasz.agent008 pisze:Witam,
W ASO VW oferują mi 3 rolki prowadzące, napinającą, pasek zębaty + śruby za ok. 750PLN. Pytanie jest takie czy lepiej wziac z ASO czy np. jakis zestaw SKF-u ? Pasek zebaty w ASO to wersja wzmacniana na 90 tys. km ?
I druga rzecz - potrzebuje przyrządu do zblokowania rozrzadu przy wymianie - gdzie takie cos mozna kupic (w rozsadnej cenie) ?
Pozdrawiam,
Korzysc ze zmiany rorzadu w ASO to gwarancja na 2 lata i wpis w ksiązke serwisową.
kupic rolki/napinacze SKF + pasek Contitech, blokade z allegro.
na allegro komplet chodzi do 600PLN, więc trochę taniej (conti czy skf to jest to samo co oryginał tylko bez znaczka VW)
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 15:29 przez tom17, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 396 gości