Strona 1 z 2

mk2 ------> temp :(

: śr paź 12, 2005 17:28
autor: vszywiec
witam
probem jest z temp silnika a mianowicie na zegarze jest wskaznk za polowa nawet przy bardz spokojnej jezdzie. termostat wymieniony i problemik dalej jest co dajel wymienic bo jakos nei lubie jak cos mi nie pasuje :foch:

: śr paź 12, 2005 17:47
autor: greg
za połową czyli tuż za diodą? to ok. ważne żeby nie był przy końcu pola

: śr paź 12, 2005 19:49
autor: daaroo
daj sobie spokoj z tym wskaznikiem skoro temp silnika jest dobra, one sa tak dokladne jak i te od benzyny

: śr paź 12, 2005 19:50
autor: vszywiec
wskaznik temp mam bez diody jest kapeczek za polowa. a jak troche pzregoeni golfa to wskauje na pzredostatnoa kreske. jak troche zwolnie to spada tak do ponad polowy. dodam ze wnetylator sie wlacza ale nei wiem czy nie za pozno

[ Dodano: Sro Paź 12, 2005 19:58 ]
jak sprawdzic czy temp silnika jest prawidlowa. czy jak wloze termometr do zbiorniczka wyrownowawczego to brede mial dobry pomiar czy nei za bardzo

: śr paź 12, 2005 20:13
autor: levi
według mnie jak u Ciebie wentylator sie załcza bedzie ok. ,ja u siebie maiłem np padniety czujnik i wariował raz pokazywał mi cąły czas zimny silnik innym razem poza dioda nawet sporo był wskaznik :)

P.S. Jak bedziesz wymniał czujnik czasem to nie kupuj zadnych zamiennikow bo one strasznie błednie pokazuja temp. tylko orginał VW !!

: śr paź 12, 2005 20:32
autor: bendzel
wskazania temp są poprawne

Re: mk2 ------> temp :(

: śr paź 12, 2005 22:45
autor: Karol '83
Hello! Nie kombinuj nic bo nie ma sensu, to jest normalna temperatura pracy tego silnika (wskazówka wychylona ponad połowę). Napewno po uruchomieniu silnika dosyć szybko ci się on grzeje (do opisywanej przez Ciebie temp.) i tak pozostaje - to normalka. POZDRO!

: śr paź 12, 2005 23:10
autor: Siara
To jest chyba normane, w miescie zawsze przekracza polowe, ja mam tak samo i tez mam nowy termostat i czujnik przy chodnicy.

: czw paź 13, 2005 00:27
autor: b8tz
A sprawdz korek od chlodnicy.... U mnie sie zbieralo cisnienie takie ze rozpierdolilo chlodnice..... Wymienialem tez termostat i nie pomoglo.... A jakbyw wczesniej zauwazyl ze zaworki w korku nie dzialaja jak nalezy to z 200 zł by w kieszeni zostalo.... A koszt korka to 15 zł :/

: czw paź 13, 2005 00:51
autor: MistiqChild
no a ja mam jeden problemik. Zaczeło się od tego że mi wywaliło najpierw chłodnicę (pomógł proszek uszczelniający) później wywaliło mi jeden z przewodów płynu chłodniczego. To już też naprawione ale teraz mam taką akcję że po włączeniu ogrzewania przez pierwsze 15-20min chodzi ono jak na leży a później leci już tylko chłodne(nie zimne) powietrze. Co to moze być? Nagrzewnica mi padła czy może jakaś dmuchawa? Ale gdyby to dmuchwa padła to by mi leciało tak że mało głowy nie urwie? :)

: czw paź 13, 2005 19:38
autor: vszywiec
b8tz pisze:A jakbyw wczesniej zauwazyl ze zaworki w korku


jakie zaworki. nie zauwazylem nic takigo o co chosi ???


aha i takie pytanko od mojego fumflaa mianowicei co to moze byc ze plyn nie wraca do zbiorniczka wyrownujacego. dodam ze pompa wodna jest nowa

: czw paź 13, 2005 20:46
autor: bendzel
chłodnica ma "dwa układy wodne" tzn coż w rodzaju podwójnego dna weź wyciągnij wężyk wpuść mocną spręzone powietrze najlepiej ze spręzarki prawdopodobnioe zatkało ci ten drugi obwód aha nie przedziurawiaj chłodnicy w miejscu gdzie jest wlot odpowietrznika bo ona jest tak skonstruowana aby nie zapowietrzał się układ wodny po ponownym wlewania płynu nalewasz jak do duzego fiata odpalasz i jeździsz tu jest tak samo lejesz czekasz az termostat pusci dolewasz i jedziesz wiec jesli wkladasz tam jakiegoś szpikulca to uważaj nie zrób dziury między kanałami chłodnicy

: wt paź 25, 2005 16:03
autor: rzodkiew
dolacze sie do tematu nie ma co zakladac nowego watku, a mianowicie:
temeratura tez u mnie byla dos duzana dwie szerokosci wskazowki od diody w prawo, wymienilem termostat i lipa wogole sie nie otwiera a napewno jestem pewien ze jest dobry, sprawdzalem ( gotowanie w garczku wody i wlozony termometr i jest ok 87 zaczyna sie otwierac i ok 95 pelne otwarcie) co moze byc przyczyna nieotwierania sie tego termostatu , wyciagalem go juz kilka razy . Co prawda juz jest ok ale po malych kombinacjach znacie moze na cos takiego wytlumaczenie ?? z gory dzieki

: wt paź 25, 2005 16:41
autor: mr_simon
Miałem taki sam problem i tkwił on w termostatcie. A mianowicie, termostat produkcji francuskiej, po wymianie wskaźnik temperatury rósł bardzo szybko i był za diodą tak jak pisze vszywiec, jeździłem tak z tym, na wiosnę gdy było ciepło nie załączał mi się wentylator, wyciągnąłem więc termostat i jeździłem bez niego wentylator załączał się wtedy. Kupiłem więc drugi taki sam termostat, znowu to samo. Wujek mi mówił, że do póki nie kupię oryginalnego termostatu będę miał problemy. Wreszcie udało mi się kupić oryginalny niemiecki termostat, po jego zamontowaniu problem zniknął, wskaźnik wędruje "na diodę" trzyma zawsze 90*, wychyla się tylko w korkach. Więc problem vszywiec może być w temostacie.