Gaśnie na jałowym, falujące obroty
: wt cze 02, 2009 21:45
Witam serdecznie
Co prawda, posiadam samochód z założoną instalacją LPG, ale opisana poniżej sytuacja zdarzała się zarówno pod czas jazdy na LPG jak i podczas jazdy na zwykłej benzynie.
Podjeżdżając do skrzyżowania, przerzuciłem silnik na bieg jałowy. Po króciutkiej turbolencji silnik zgasł. Niestety, nie chciał się odpalić od razu i auto musiałem 'znieść' ze skrzyżowania (przy pomocy przechodniów) i dopiero po kilku chwilach 'odstania' zdołałem go ponownie odpalić.
Pewnego razu nie mogłem go odpalić już w ogóle, ale była to wina rozładowanego akumulatora (teraz jest podłączony do prostownika i się ładuje).
Nie wiem w czym tkwi problem? Czy wina może leżeć po stronie silniczka krokowego? Jeśli tak, to na co muszę być przygotowany? Na wymianę podzespołu, czy raczej zwyczajne czyszczenie? Na co mam zwrócić uwagę?
P.S. sprawdzałem jak zachowują się obroty na biegu jałowym. Niestety okazało się, że lekko falują
Co prawda, posiadam samochód z założoną instalacją LPG, ale opisana poniżej sytuacja zdarzała się zarówno pod czas jazdy na LPG jak i podczas jazdy na zwykłej benzynie.
Podjeżdżając do skrzyżowania, przerzuciłem silnik na bieg jałowy. Po króciutkiej turbolencji silnik zgasł. Niestety, nie chciał się odpalić od razu i auto musiałem 'znieść' ze skrzyżowania (przy pomocy przechodniów) i dopiero po kilku chwilach 'odstania' zdołałem go ponownie odpalić.
Pewnego razu nie mogłem go odpalić już w ogóle, ale była to wina rozładowanego akumulatora (teraz jest podłączony do prostownika i się ładuje).
Nie wiem w czym tkwi problem? Czy wina może leżeć po stronie silniczka krokowego? Jeśli tak, to na co muszę być przygotowany? Na wymianę podzespołu, czy raczej zwyczajne czyszczenie? Na co mam zwrócić uwagę?
P.S. sprawdzałem jak zachowują się obroty na biegu jałowym. Niestety okazało się, że lekko falują