Strona 1 z 1

skrzypi i trzeszczy po założeniu gwintu

: wt cze 02, 2009 16:47
autor: cocaine!
tył wydaje różne dźwięki po wymianie standardowych amortyzatorów na gwint (nowy)
co prawda mam jeszcze nie zrobioną geometrię.
nie siedzi wybitnie nisko.
co jest przyczyną?

: wt cze 02, 2009 17:04
autor: shibbyOP
cocaine!, miałem te same dolegliwości po założeniu gwinta, otóż sprawa rozchodzi się o to że założyłeś inne amorki, auto siadło niżej, wszystkie gumy jakie są w układzie zawieszenia zostały naciągnięte poprzez opuszczenie samochodu, pod innym kątem układa się tylna belka, wahacze i całe zawieszenie, ja po prostu u siebie zmieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu i jest OK. Zmieniłem końcówki drążków, tuleje w tylnej belce, kompletne wahacze, łączniki stabilizatora gumy na stabilizatorze. U mnie w przodzie wszystko niemiłosiernie trzeszczało podczas jazdy i skręcania.

: wt cze 02, 2009 17:08
autor: cocaine!
dzięki.
ale wiem że wymiana tego wszystkiego pomoże ale nie mam zamiaru wydawać 1000 zlotych.
szukam konkretnej przyczyny.
pozdrawiam

: wt cze 02, 2009 17:42
autor: gibon.vw
u mnie tylny gwint też piszczy mimo iż mam wymienione gumy i też nie wiem gdzie tkwi przyczyna na początku myślałem że to gumy źle założyłem ale sprawdziłem z książką i założyłem poprawnie a nadal piszczy ale tylko na drogach nie utwardzonych, na asfalcie jest cicho i tez szukam tego przyczyny

: wt cze 02, 2009 19:01
autor: Lexyy
auto do gory wd 40 i spsikac górne mocowanie amortyzator od nadkola, prawdopodobnie guma od mocowania amortyzatora trze o budę auta

: wt cze 02, 2009 20:20
autor: gibon.vw
ale czym spryskać?

: wt cze 02, 2009 21:27
autor: C4NC3R
Lexyy pisze:wd 40
pisze jak byk.

: wt cze 02, 2009 21:43
autor: gibon.vw
faktycznie chwilowa ślepota :grin: