Strona 1 z 2
Stożkowy filtr powietrza
: wt paź 11, 2005 18:49
autor: mariuszone
Witam.Jak prawidłowo zamontować stożkowy filtr powietrza w Golfie III GTI 2,0.?
najlepiej
: wt paź 11, 2005 19:19
autor: luk22mie
najlepiej w zimnym miejscu komory silnika. przy zderzaku lub w miejscu tradycyjnego filtra lecz wtedy przydałaby się jakas osłonka od ciepła, teoretycznie im dłuższy dolot tym wyższy moment obr a niższa moc ale to pewnie nie reguła.
: wt paź 11, 2005 19:39
autor: Hubert_VR6
ee a jak jestem w temacie to jak zamontowac do Golfa 3 VR6 ??
: wt paź 11, 2005 19:45
autor: igor002
Hubert_VR6 pisze:ee a jak jestem w temacie to jak zamontowac do Golfa 3 VR6 ??
polukaj na fotkach jak w vr-kach to jest zrobione, ludzie bardzoładnie mają powstawiane.
Wystarxzy przeglądnać zdjecia.
pozdro.
VR6
: wt paź 11, 2005 19:47
autor: luk22mie
tu to pewnie troche wiecej kombinowania ze znalezieniem wolnego miejsca pod maska.
: wt paź 11, 2005 23:27
autor: micab
zamontuj normalnie w miescu seryjnej puszki.....u mnie siedzi dedykowany JAMEX zobacz na zdjęcie

do tego dolot powietrza z dolnej kratki zderzaka i po problemie.....auta chyba nie szykujesz na profesjonalne wyścigi więc izolacje cieplne moim zdaniem nie mają sensu....i tak jedyna zauważalna zaleta stożka to piękny dźwięk

: czw paź 13, 2005 23:29
autor: Adrian1980
mam pytanko do uzytkownikow stozkow + lpg, czy duzo wzroslo wam spalanie ????
i czy zima tez smigacie na stozkach ??
Pozdrawiam
: czw paź 13, 2005 23:44
autor: micab
ja śmigam na stożku cały rok......

dlaczego ma wzrosnąć spalanie ? nic takiego nie zauważyłem.....
: czw paź 13, 2005 23:48
autor: TaOa
Hmm ja myslalem zeby wpakowac stozka do standardowej puchy (tej z plastiku) po drobnych (

) przerobkach by sie dalo to wykonac tylko nie wiem jak jest tam z powietrzem, ale jeszcze pomysle...
Prawidlowo tzn. Musi miec zimne powietrze i jak najmniej cieplego

reszta to juz jak sobie zazyczysz
: pt paź 28, 2005 00:36
autor: Adrian1980
mam pytanko: co zrobic po zdemontowaniu (zakladam stożek ) oryginalnej puszki powietrza z przewodami podcisnieniowymi ktore szly do obudowy filtra ?? Zaslepic je czy nie ?? Silnik 1.8 PF.
Pozdrawiam
: pt paź 28, 2005 06:10
autor: t-tas
jeszcze jedno pytanie co do stożka i lpg-czy nie ma problemów z płynną pracą silnika,czy nie gaśnie,czy nie ma strzałów w kolektor-koleś ma wkład sportowy i jak mu zakładali lpg to mu dołorzyli przysłonkę w obudowie filtra bo się jechać nie dało
: pt paź 28, 2005 06:31
autor: micab
t-tas to Twojemu kolesiowi spartolili robote poprostu......mk3 gti to już moje drugie auto ze stożkiem na lpg i nic się nie dzieje, pracuje równo, spalanie normalne, nie gaśnie, nie prycha......jest tak jak ma być.....
Adrian u mnie przewód jest zaślepiony.....

: pt paź 28, 2005 09:36
autor: Adrian1980
micab pisze:t-tas to Twojemu kolesiowi spartolili robote poprostu......mk3 gti to już moje drugie auto ze stożkiem na lpg i nic się nie dzieje, pracuje równo, spalanie normalne, nie gaśnie, nie prycha......jest tak jak ma być.....
Adrian u mnie przewód jest zaślepiony.....

ok, thx
: pt paź 28, 2005 10:23
autor: Chmielu
Hubert_VR6 pisze:ee a jak jestem w temacie to jak zamontowac do Golfa 3 VR6 ??
W Vr6 to nie taka prosta sprawa żeby dobrze to zrobić.
Wywalasz plastikową obudowę seryjnego filtra i robisz w to miejsce obudowę np. z kwasówki taką aby odgradzała stożek od komory silnika. Dobrze zrobić do tego w błotniku "żeberka" żeby był dopływ zimnego powietrza.
Możesz zapomnieć o montowaniu stożka do Vr6 bez odgrodzenia go od komory silnika - ten silnik jest spory i zajmuje całe miejse pod maską w związku z czym jest tam naprawdę gorąco i taki nieodgrodzony stożek tylko zaciąga gorące powietrze - co nie poprawia a pogorsza pracę silnika, a co gorsza temperatura silnika wzrasta do 100-105 stopni, w lato w korku nawet do 115 - co chyba nie trzeba tłumaczyć że nie jest to korzystne dla silnika...
Zimnego powietrza od dołu nie doprowadzisz bo tam poprostu nie ma miejsca.
Przepraszam, że nie na temat autora postu
ale akurat tu mogłem się wypowiedziec bo też już to przećwiczyłem....