Strona 1 z 1
Licznik z MFA - jak to ugryźć w praktyce ? Proszę o pomoc.
: ndz maja 31, 2009 17:07
autor: skaktus
Witam.
Posiadam golfa 3, rok 94. Jestem zmuszony do wymiany licznika - stary poprostu wysiadł i nie działąją zegary od prędkości i obrotów.
Dowiedziałem się że są liczniki z MFA, czyli pokazujące spalanie na 100 i inne ciekawe informacje.
Czy wystarczy kupić licznik z MFA i po wszystkim czy są potrzebne przeróbki ? Szukałem na forum ale nie znalazłem konkretów.
Proszę o pomoc. Pozdrawiam
: ndz maja 31, 2009 17:11
autor: dziejo
: ndz maja 31, 2009 18:38
autor: chmurapawel
według mnie nie. Do spalania musi leciec wezyk z podcisnieniem. Zreszta licznik musoi byc od danego modelu, po drugie przyciski w raczce od włączenia wycieraczek właśnie do tego komputera którego w standardzie nie ma
: ndz maja 31, 2009 18:42
autor: miś fazi
chmurapawel pisze:według mnie nie. Do spalania musi leciec wezyk z podcisnieniem. Zreszta licznik musoi byc od danego modelu, po drugie przyciski w raczce od włączenia wycieraczek właśnie do tego komputera którego w standardzie nie ma
MK 3 ma dane do spalania z ECU , nie podciśnieniowo
: ndz maja 31, 2009 19:20
autor: chmurapawel
u mnie jest z podcisnienia, golf mk2
: ndz maja 31, 2009 19:34
autor: miś fazi
tak , zgadza się MK2 ma z podciśnienia , MK3 z ECU
: ndz maja 31, 2009 19:34
autor: Paweł Marek
skaktus, zdaje się sterownik silnika ABD o ile taki masz niema wyjscia na spalenie do MFA, wówczas nie będziesz miał tej funkcji wyświetlonej. Dowiedz sie jeszcze trochę szczegółow żebyś nie był niemile zaskoczony
: ndz maja 31, 2009 19:59
autor: bradley
Komputerki uniwersalne dostepne na Allegro pobieraja sygnal z wtryskiwacza, wiec dlaczego taki ABD nie moglby rowniez? Co innego na ile prawdomowne jest to spalanie bo w moim przypadku komputer zaniza od 0,5-0,8l (mowa o MFA)
: ndz maja 31, 2009 20:03
autor: Paweł Marek
bradley, ja pisze o połączeniu wtyczka do wtyczki, bez innych kombinacji poza zakupem brakujących czujników
: ndz maja 31, 2009 22:57
autor: kamien11985
nie taka prosta sprawa. Znasz sie troche na elektryce? licznik i przełacznik ( wajha jak od kierunkowskazu) do MFA na której jest przełacznik do funkcji oraz suwak do przełanczania MFA 1 i MFA2 (dane podróży od włączenia zapłonu do zgaszenia i czas przejazdu).
: ndz maja 31, 2009 23:19
autor: Lukasz_mk2
jeśli chodzi o mfa to jest bardzo prosta sprawa jak się ma wszystkie graty, skaktus w poradzie znajdziesz co jest potrzebne i co gdzie podpiąć. Tylko tak jak koledzy piszą jak masz silnik 1.4 ABD to ci nie będzie pokazywał spalania