Strona 1 z 1

Coś trzeszczy, piszczy przy skręcaniu

: wt paź 11, 2005 14:29
autor: Sebastian Brzeziński
Witam.
Coś mi piszczy, trzeszczy jakby guma o gume.
Próbowałem zlokalizować i tak jakby w lewym przednim kole.
Dzieje to się na postoju lub podczas bardzo wolnej jazdy (manewry).
Sworzeń wahacza wymieniony niedawno i silentbloki też.
Golf III 1,6 94 ze wspomaganiem
Z góry dzięki za pomoc

ja mam podobnie

: wt paź 11, 2005 14:34
autor: luk22mie
jak maksymalnie skrece lewe koło to słychac jakby sie coś łamało, co to moze być?

: wt paź 11, 2005 15:23
autor: nobeel
Mam ten sam problem.Bylem dziś u znajomego mechanika i myśli ze to trzeszczy guma od amortyzatorów tych z przodu pod plastikowym kapslem.To znaczy nie sama guma tylo ze lożysko w srodku powoduje ze ona tak trzeszczy i że trzeba je wymienić i bedzie ok.

: wt paź 11, 2005 16:12
autor: Sebastian Brzeziński
Też tak mi się wydaje że to guma amortyzatora, ale nie jestem pewien i prosze o pomoc.
Może to te łożysko się rozsypało.
Z góry dzięki

: wt paź 11, 2005 17:04
autor: maverik
Witam
jesli przy maksymalnym skrecie slychac stuki, lamanie jak pisal pan luk22mie to proponuje zobacz przeguby, prawdopodobnie bede do wymiany(golym okiem nie widac ale stukanie to pierwszy objaw, a jesli jest jeszcze uszkodzona gumowa oslona od nich to prawie pewne ze beda zniszczone)
jesli chodzi o dziwne skrzypienie to kiedys mialem cos podobnego w skodzie, gorne mocowanie wachacza bylo na gumowej tulejce i przy skrecie poprostu metal tarl o gume i piszczalo, wystarczyla kropla oliwy(nie wiem czy w golfie jest to tak samo zbudowane)

: wt paź 11, 2005 17:15
autor: czester
nobeel pisze:Mam ten sam problem.Bylem dziś u znajomego mechanika i myśli ze to trzeszczy guma od amortyzatorów tych z przodu pod plastikowym kapslem.To znaczy nie sama guma tylo ze lożysko w srodku powoduje ze ona tak trzeszczy i że trzeba je wymienić i bedzie ok.
na 99,99% to jest to miałem to samo po wymianie cisza, w MK III zdarza się często ale w mk IV to bardzo częsta awaria

: wt paź 11, 2005 18:32
autor: Sebastian Brzeziński
Wielkie dzięki wszystkim i proszę jeszcze o jakieś sugestie :bigok:

: wt paź 11, 2005 18:33
autor: krzysio
Ja mam piszczenie przy maksymalnych skrętach w obie strony ale to podobno ma związek ze wspomaganiem (co dokładnie nie wiem?)

koszt

: wt paź 11, 2005 19:13
autor: luk22mie
jaki może być orientacyjny koszt wymiaany przegubów w MK3 1,4, też pszypuszczam ze to jest walniete.

: pt paź 14, 2005 07:48
autor: Yabol
jesli piszczy przy maksymalnym skręcie to pasek od wspomagania ( za słabo naciągniety albo zużyty) Koszt nie wielki nowy pasek kosztuje 13-20 zl ;]

: pt paź 14, 2005 08:09
autor: beerserk
jak slyszysz trzaski to masz na 100% przeguby :)
a piszczy pasek wspomagania
pasek wspomagania sa rozne ceny od 20 do 60 zetow
a przeguby cena za sztuke cos kolo 100
lub zobacz wachacze gumy na wachaczach ale to by trzaskalo caly czas tak wiec zostal tylko przegub a wiesz od czego sie dupczy przeguby id piszczenia na skreconych kolch na zakretach itp!!!!! dobijajcie swoje autka dalej :D

: pn wrz 22, 2008 18:30
autor: flex15
A ja miałem wymieniane amorki z przodu.Przy skręcie tak jakby guma przeskakiwła i jest taki dziwny dzwiek.Mechanik mówi że gumy mają się ułożyć i bedzie ok.Dodam ze łożyska amorków też były wymieniane.CZy mechanik mówi prawde?