Dalej problem tkwi w silniku ? czy problem twki we mnie ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Dalej problem tkwi w silniku ? czy problem twki we mnie ?

Post autor: jawirax » śr maja 27, 2009 23:30

Jako ze od 3 miesięcy borykam się z brakiem mocy i prędkością max i nie mogę ustalić przyczyny, powymieniałem wszystko kasy poszło multum m wiec postanowiłem zabrać się do sprawy od innej strony - od siebie. Moze ja po prostu źle rozpładzam auto , mało ciagne ?
Dlatego proszę napiszcie mi posiadacze :

- AAM
- 1.8
- 55.KW

Ile wasze auta pójdą maksymalnie (chce znać max ale dokładny- czyli rozpędzenie szybkie , oraz rozpędzenie (rozbujanie długie) SZCZEGÓŁOWO

Także o prędkości jakie rozwijacie na poszczególnych biegach tak aby na każdym biegu osiągać max , nie piłując auta.I ile powinno się rozpędzać auto na każdym biegu , aby auto jeździło dynamicznie.



sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » czw maja 28, 2009 06:57

A miałeś porównanie do innego golfa z tym samym silnikiem, jeżdziłeś innym golfem zeby mieć porównanie?
Jeżeli chodzi o prędkości max na poszczególnych biegach w moim aucie
1- 50 k/h
2- 95 k/h
3- 145 k/h
4- 180 k/h
5- juz nie było sensu wrzucać bo przy tej prędkości na tym biegu w ogóle nie ciągnie (w końcu to tylko 75KM)
Przeciągałeś tak auto na poszczególnych biegach, od czasu do czasu warto to zrobić.
Jeżeli chodzi o szybkie wyprzedanie to jeżeli jade np 90-100 k/h to więc redukcja na trójke i gaz w podłoge, wtedy nie mam strachu że mi zabraknie mocy bo ciągnie jak głupi. Z czwórki wyprzedzanie przy tej prędkości trwało by o wiele dłużej.
Aha i nie mam założonego gazu tylko na PB jeżdze



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 11:28

No to jednak z moim autem jest coś nie tak :( na 2 biegu góra 70 i już buczy jak by mial sie silnik wybuchnąć , na 3 biegu u mnie maks 90 i tez buczy jak by jechał na powietrze , byl napędzany powietrzem a nie paliwem takie jest moje odczucie , 4 bieg 120,wbijam 5 bieg rozpędzam powoli do 150 KM i to już koniec , ja pierdziele mam już dość tego muła , ewidentnie jest coś nie tak. :kupa: :kupa: :kupa: :kupa: :kupa: :kupa: :kupa: :kupa:
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 13:10 przez jawirax, łącznie zmieniany 2 razy.



rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » czw maja 28, 2009 11:43

może rozrząd masz przestawiony i sie muli



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » czw maja 28, 2009 12:42

Może przytkany wydech?



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 13:05

Wszystko jest OK z rozrządem , katalizator oraz tłumiki drożne i sprawne.

Moj problem jest opisany również tutaj: bardziej szczegółowo od strony technicznej.http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242251


Wymieniłem do tej pory:

Przewody zapłonowe
Świece zapłonowe
Kopułkę
Palec
Flirt powietrza
Filtr paliwa
olej
filtr oleju
Czujnik temp. silnika niebieski
Cewkę wraz z modułem zapłonowym
Sczytywałem z kompa błędy ( wszystko OK)
Sonda lambda działa prawidłowo
Ruszałem podstawą gumową ( nie ma różnicy)
Sprzęgło nowe firmy LUK
Nowa linka sprzęgła , bo star się zacinała z samo regulatorem.
Hamulce OK , nowe klocki, tarcze,szczeki
Rozrząd oraz zapłon jest ustawiony idealnie , czyli dalej stoję w miejscu
Układ spalinowy sprawdzony , szczelny i drożny , katalizator sprawny i drozny

Byłem tez u mechanika i niby miałem zapłon przestawiony om parę stopnie , wyjechałem od niego kasę wziął i dalej to samo.Czasem po zmianie biegu czuje jak by zadławienie a potem dopiero wchodzą obroty, tak jak by miał ubytek obrotów lub się zakrztusił, ale to jest czasami, najgorsze to mulenie i brak mocy.Miesiąc temu wymieniałem filtr paliwa , ze starego zamiast benzyny czystej leciała czarna maź , obecnie zastanawiam się czy przypadkiem nie przytkało pompy paliwa , jeżeli filtr był zajechany to może pompa tez , sam już nie wiem.

Gdzie mam szukać dalej przyczyny ? zakopałem się już w tych wymianach i wszystko wymieniam i nic to nie daje, jest tu na forum ktoś kto może mi dobrze doradzić ?
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 13:08 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » czw maja 28, 2009 15:08

Resetowałeś kompa?



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 15:37

TAK, AKUMULATOREM I KOMPUTEREM :grrr: idalej wielki gów... , brak słów , chyba pojade gdzieś do lasu y wyku.... w drzewo porządnie i go zezłomuje albo to co z niego zostanie sprzedam na części.Mialem forda Escorta 1991 rok, 1,4, każdy mówił ze FORD gów... wart , a on mi chodził idealnie i nic przy nim nie robiłem , pozbyłem się go i kupiłem se GOLFA i teraz żałuje.
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 15:38 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 28, 2009 15:39

poprzednio nie sprawdzałeś rozrządu. Sprawdzałeś to sam czy komuś wierzysz?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 15:44

Paweł Marek pisze:poprzednio nie sprawdzałeś rozrządu. Sprawdzałeś to sam czy komuś wierzysz?
Rozrząd sprawdzałem sam osobiście , znaki zgrane od strony walka rozrządu idealnie ze znakami na kole zamachowym od strony skrzyni biegów - są ustawione idealnie
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 15:49 przez jawirax, łącznie zmieniany 5 razy.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » czw maja 28, 2009 15:56

Ja odpowiem ci na pytanie pytaniem...
Czego oczekujesz od 75 konnej bryki?
Przecież demon prędkości i przyspieszenia to to nie jest i na pewno nigdy nie będzie...
Może masz za duże oczekiwania co do pojemności 1,8 może wydaje ci się że 1,8 to dużo, ale na to się nie patrzy tylko na moc, a ta to tylko 75... i wracasz do punktu wyjścia...

A tak na marginesie to gdzie rozpędzisz się do 150 km/h jak wszędzie stoją fotoradary...
A jak chcesz szybko pojeździć to poszukaj auta z silnikiem VR6, z zamontowaną turbosprężarką.

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 16:04

Ja odpowiem ci na pytanie pytaniem...
Czego oczekujesz od 75 konnej bryki?
Przecież demon prędkości i przyspieszenia to to nie jest i na pewno nigdy nie będzie...
Może masz za duże oczekiwania co do pojemności 1,8 może wydaje ci się że 1,8 to dużo, ale na to się nie patrzy tylko na moc, a ta to tylko 75... i wracasz do punktu wyjścia...

A tak na marginesie to gdzie rozpędzisz się do 150 km/h jak wszędzie stoją fotoradary...
A jak chcesz szybko pojeździć to poszukaj auta z silnikiem VR6, z zamontowaną turbosprężarką.

Pozdrawiam
PAPAYOS



A miałeś porównanie do innego golfa z tym samym silnikiem, jeżdziłeś innym golfem zeby mieć porównanie?
Jeżeli chodzi o prędkości max na poszczególnych biegach w moim aucie
1- 50 k/h
2- 95 k/h
3- 145 k/h
4- 180 k/h
5- juz nie było sensu wrzucać bo przy tej prędkości na tym biegu w ogóle nie ciągnie (w końcu to tylko 75KM)
Przeciągałeś tak auto na poszczególnych biegach, od czasu do czasu warto to zrobić.
Jeżeli chodzi o szybkie wyprzedanie to jeżeli jade np 90-100 k/h to więc redukcja na trójke i gaz w podłoge, wtedy nie mam strachu że mi zabraknie mocy bo ciągnie jak głupi. Z czwórki wyprzedzanie przy tej prędkości trwało by o wiele dłużej.
Aha i nie mam założonego gazu tylko na PB jeżdze
To są wypowiedzi ludzi którzy mają ten sam silnik i na dodatek na gazie im tak auto chodzi

Jeżeli chodzi o szybkie wyprzedanie to jeżeli jade np 90-100 k/h to więc redukcja na trójke i gaz w podłoge, wtedy nie mam strachu że mi zabraknie mocy bo ciągnie jak głupi
Jezeli ja bym tak u siebie zrobił wtedy silnik chyba by wyskoczył i trafił go szlak, to ze silnik ma 75 koni nie znaczy ze ma być zamulony i mieć takie osiągi , WIEM 75 km TO NIE BURZA ALE SWÓJ CIĄG MUSI MIEĆ , wiem bo miałem opla cadeta ,16 75KM + 150 to na 4 szedl jak burza , potem 5 bieg 190.

Moje osiągi auta

1- 30 k/h
2- 60 k/h
3- 90 k/h
4- 120 k/h
5- długo minutowe rozpędzanie auto do 150 KM ,kazdy bieg rozpedzam do maksa i jets tylko buczenie i więcej ni hu hu wiec z całym szacunkiem , ale nie wmówisz mi ze tak ma to auto chodzić , maluchy lepiej się bujają.
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 16:08 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 28, 2009 16:13

jawirax, rozumiem cię że problem jest gnębiący. Co prawda przytoczone prędkości są zapewne z 90 konnego ABS, ale twoje są za niskie.
Co można zrobić mim zdaniem:
1. spróbować jechać do innego mechanika - akurat może mu się coś nasunie, rozrząd masz ok, ale może zapłon nadal jest źle ustawiony
2. porządnie przyjrzeć się pracy sondy, nie zadowolić się opinią mechanika że pracuje, bo ma pracować dobrze. Przydałyby się więc wykresy jej pracy z oscyloskopu, albo zaopatrzenie się we wskaźnik AFR (lnijka diodowa obrazująca jej pracę)
podejrzewam że masz za ubogą mieszankę. Może jeszcze sprawdź klapkę pod filtrem powietrza czy nie jest zablokowana w pozycji "na ciepłe"


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 16:27

Paweł Marek pisze:jawirax, rozumiem cię że problem jest gnębiący. Co prawda przytoczone prędkości są zapewne z 90 konnego ABS, ale twoje są za niskie.
Co można zrobić mim zdaniem:
1. spróbować jechać do innego mechanika - akurat może mu się coś nasunie, rozrząd masz ok, ale może zapłon nadal jest źle ustawiony
2. porządnie przyjrzeć się pracy sondy, nie zadowolić się opinią mechanika że pracuje, bo ma pracować dobrze. Przydałyby się więc wykresy jej pracy z oscyloskopu, albo zaopatrzenie się we wskaźnik AFR (lnijka diodowa obrazująca jej pracę)
podejrzewam że masz za ubogą mieszankę. Może jeszcze sprawdź klapkę pod filtrem powietrza czy nie jest zablokowana w pozycji "na ciepłe"
To co napisałeś wszystko już zostało sprawdzone przez mechanika , elektromechanika i elektryka i wszystko działa dobrze , oparte to jest na sprawdzeniu u kilku mechaników ,klapka chodzi, sprawdzane wielokrotnie. Problem jest trwa już długo , może leży on po stronie tam gdzie jak się w ogóle tego nie spodziewam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości