Strona 1 z 2

Naprawa sprzęgła w MK2??

: pn paź 10, 2005 18:25
autor: macmaclodz
Widziałem na turbo taką regeneracje, kto w Łodzi robi takie coś??
Ponoć jak nowe i na 100tyś starcza a koszt poniżej 200,-
A więc moje pytania to gdzie znajde warsztat taki i czy to naprawde ma sens??
Dzieki

: pn paź 10, 2005 20:20
autor: t-tas
zależy ile kosztuje nowe sprzegło-dla przykładu w mojej okolicy za sprzegło do dwójki gti w olesnicy powiedzieli 500zł a w smardzowie(wieś pod oleśnicą na drodze nr 8 ) powiedzieli 300 za nowe sprzęgło w pudełk-jesli można znaleźć nówkę za 300 to po co bawić się w naprawę

: pn paź 10, 2005 20:25
autor: Petergo
Moim zdaniem nie opłaca się chyba że cena była by kusząca. Do mojego u mnie w mieście tarcza 120 docisk 200 i wszystko nowe a nie po regeneracji bo z nią to różnie bywa :pub:

: pn paź 10, 2005 21:04
autor: macmaclodz
Orientowałem sie to przez neta za cos koło 330 -350 miał, taki handlarz, ale znajac ceny w łodzi to pewno z 450 bedą chcieli i do tego wymiana pewno ze 150
to 500 jest
za dużo

: pn paź 10, 2005 21:15
autor: malox
3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....

: wt paź 11, 2005 01:58
autor: Adrian1980
ja zmienialem sprzeglo w ubieglym tygodniu i kompletne sprzeglo LUK'a wynioslo mnie 249zl...

: wt paź 11, 2005 09:43
autor: macmaclodz
Poprosze adresy sklepów, a ja dowiem sie jak to u mnie jest

: wt paź 11, 2005 10:03
autor: Alatus
Ja zmieniem na nowe (tarcza, docisk i pytka) - Sachs - jedzi siuper i zapaciem ok 470 z. wiec chyba lepiej kupic nowe - biorac pod uwage ile pracy jest przy wyciagnieciu skrzynii

: wt paź 11, 2005 12:26
autor: marek29
malox pisze:3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....
Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.

: wt paź 11, 2005 14:34
autor: MichalMys1
Jkais mieisac temu wymieniłem sprzegło na sachs-320zł+200zł za robote

: wt paź 11, 2005 17:12
autor: igor002
marek29 pisze:
malox pisze:3 tygodnie temu wymieniałem sprzegło orginalne sachs 280 zł (docisk +tarcza +łożysko oporowe) wiec wydaje mi sie że lepiej kupic nowe orginalne....
Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.
ja natomiast niesłyszałem o sprzęgle bez łożyska oporowego...

: wt paź 11, 2005 22:34
autor: Alatus
igor002 Oczywiście że są takowe. :) a mianowicie skrzynia 4 i piątka w moim mk1 i teraz w mk2 ma pręt metalowy wewnątrz wałka. Przy silniku zaś jest płytka na którą ten pręt naciska. Przechodzi on przez całą skrzynię i na jej końcu za zieloną wciskaną zatyczką - w 5-tce (lub płytką na 4 śrubki - w 4-biegowej) jest łożysko kulkowo płytkowe w plastikowej obudowie które popycha ów pręt. zaś samo łożysko jest popychane przez palec na dźwigni sprzęgła. Dlatego też w poście powyżej nic nie napisałem o łożysku, tylko pisałem o płytce. W takim komplecie sachs masz docisk, komplet śrub, podkładkę zabezpieczającą śruby, tarczę sprzęgła, płytkę na którą naciska pręc i pierścień z drutu który trzyma ów płytkę wewnątrz słoneczka. ...ale się rozpisałem :p

: wt paź 11, 2005 22:48
autor: t-tas
marek29 pisze:Jaki masz silnik? Pytam dlatego że pierwsze słyszę o łożysku oporowym.U mnie jest ,ale na końcu skrzyni i z samym sprzęgłem niema wiele wspólnego.
są dwa rodzaje sprzęgieł i skrzyń biegów-zauwarzyłem,że gdy silnik pochylony jest do tyłu to ma skrzynię z prętem w wałku sprzęgłowym i sprzęgło z płytką, a gdy silnik przechylony jest do przodu ma ciut inna skrzynia a sprzęgło ma łozysko wyciskowe jak w wielu innych samochodach

: pn paź 24, 2005 08:30
autor: ruskim
Witam,nie orientujecie sie panowie czy sprzęgło z 1.6D będzie pasować do mk2 1.3 z 4 biegową skrzynią