Strona 1 z 2

Wymiana filtra paliwa w dieslu

: pn paź 10, 2005 12:30
autor: Mariusz D.
Mam pytanie któredy wlać olej napedowy do filtra paliwa przy wymianie zeby go nie zapowietrzyć?

: pn paź 10, 2005 14:05
autor: Alatus
Witam! Filtr ma duży gwintowany otwór na środku i dziurki na obwodzie. Ja zawsze najpierw wlewam do środka i czekam aż pojawi się paliwo w ów dziurkach. Pozdro

: pn paź 10, 2005 14:50
autor: Rydzu
Z tego co producent napisał w instrukcji obsługi to Golf MK III to inteligentne bydle i przy wymianie filtra nie trzeba nic cudować, wystarczy wymienić, ponieważ auto samo się odpowietrza. Ale jak chcesz coś gdzieś lać.. to może lepiej do baku :-)

Re: Wymiana filtra paliwa w dieslu

: pn paź 10, 2005 14:51
autor: RALFI
Mariusz D. pisze:Mam pytanie któredy wlać olej napedowy do filtra paliwa przy wymianie zeby go nie zapowietrzyć?
WLEWAJ OD GÓRY ZAWSZE TAK ROBIE I PALI NA DOTYK I NIE PRZERWIE NAWET NA UŁAMEK SEKUNDY - WIDAĆ W PRZEWODACH BIAŁE BĄBLE POWIETRZA ALE NIE MA TO WPŁYWU NA PRACE SILNIKA - PO 4 MIN WSZYSTKO WRACA DO NORMY -ODPOWIETRZONY

: pn paź 10, 2005 16:07
autor: Mariusz D.
Rydzu ale ja wymieniam w mk II dieslu a nie w mk III. Mk III ma już wymieniony. :kac:

: wt paź 11, 2005 07:47
autor: Rydzu
Wieć jeśli pytasz o taką czynność i posiadasz dwa samochody to napisz o jaki chodzi...

: wt paź 11, 2005 10:20
autor: Alatus
ja i tak mam rację :p

: wt paź 11, 2005 15:21
autor: Rydzu
Alatus Jesli mówisz o robieniu tego w MK II to nie wypowiem się bo nigdy nie miałem MK II, jeśli mówisz natomiast o MK III to muszę się z tobą niezgodzić. Czynność taka w MK III jest zbędna.

Pozdr

: wt paź 11, 2005 21:11
autor: dukem
Lepiej jest zalac ropa bo coprawda filtr sie sam odpowietrza...ale po co czekac az sie caly napelni jak mozna mu pomoc...wtedy duzo latwiej sie go odpali po wymianie

: wt paź 11, 2005 22:26
autor: Alatus
Dokładnie a ja oczywiście mówię o mk2 ;p Oczywiście że nie musisz tego robić i tak silnik odpali tylko troszkę powietrza wcześniej będzie musiał wypompować - a po co skoro zalanie filtra to 15 sekund. Ja zawsze zalewałem i nie było problemu, jak kiedyś nie zalałem to silnik zgasł i musiałem go sporo podusić żeby znowu odpalił. O mk3 się nie wypowiadam gdyż Wy na pewno lepiej się na nich znacie ;)

: czw paź 13, 2005 11:19
autor: Mariusz D.
Już wymienione, nie wlewałem ropy do iltra bo mialem tylko szczykawke 5 mm i wlewal bym chyba godzine. Założyłem i odpaliłe i nawet ani raz nie zgasł, tylko na początku miał bardzo wolne obroty i chodził tak cicho jak benzyniak, ale po paru sekundach wszystko było juz ok? Pierwszy raz wymieniłem w nim filtr paliwa i dobrze bo ze srodka filtra wylało się mleko. Teraz rowniej pracuje i ciszej. :foch:

: czw paź 13, 2005 13:22
autor: dukem
Czyli filtr juz za swoje dostal...a jak bylo tak zle to znaczy ze nikt go nie odwadnial...nie wiem jaki filtr jest u Ciebie ale u mnie pod spodem jest taki zaworek ktory sie odkreca i mozna wypuscic ten syf z filtra...bez jego wymiany...w instrukcji pisze zeby co jakis czas to robic...a wymiana filtra to chyba raz na 30 tys