Wymiana filtra paliwa w dieslu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Wymiana filtra paliwa w dieslu

Post autor: Mariusz D. » pn paź 10, 2005 12:30

Mam pytanie któredy wlać olej napedowy do filtra paliwa przy wymianie zeby go nie zapowietrzyć?



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pn paź 10, 2005 14:05

Witam! Filtr ma duży gwintowany otwór na środku i dziurki na obwodzie. Ja zawsze najpierw wlewam do środka i czekam aż pojawi się paliwo w ów dziurkach. Pozdro


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn paź 10, 2005 14:50

Z tego co producent napisał w instrukcji obsługi to Golf MK III to inteligentne bydle i przy wymianie filtra nie trzeba nic cudować, wystarczy wymienić, ponieważ auto samo się odpowietrza. Ale jak chcesz coś gdzieś lać.. to może lepiej do baku :-)



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Re: Wymiana filtra paliwa w dieslu

Post autor: RALFI » pn paź 10, 2005 14:51

Mariusz D. pisze:Mam pytanie któredy wlać olej napedowy do filtra paliwa przy wymianie zeby go nie zapowietrzyć?
WLEWAJ OD GÓRY ZAWSZE TAK ROBIE I PALI NA DOTYK I NIE PRZERWIE NAWET NA UŁAMEK SEKUNDY - WIDAĆ W PRZEWODACH BIAŁE BĄBLE POWIETRZA ALE NIE MA TO WPŁYWU NA PRACE SILNIKA - PO 4 MIN WSZYSTKO WRACA DO NORMY -ODPOWIETRZONY



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » pn paź 10, 2005 16:07

Rydzu ale ja wymieniam w mk II dieslu a nie w mk III. Mk III ma już wymieniony. :kac:



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » wt paź 11, 2005 07:47

Wieć jeśli pytasz o taką czynność i posiadasz dwa samochody to napisz o jaki chodzi...



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » wt paź 11, 2005 10:20

ja i tak mam rację :p


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » wt paź 11, 2005 15:21

Alatus Jesli mówisz o robieniu tego w MK II to nie wypowiem się bo nigdy nie miałem MK II, jeśli mówisz natomiast o MK III to muszę się z tobą niezgodzić. Czynność taka w MK III jest zbędna.

Pozdr



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » wt paź 11, 2005 21:11

Lepiej jest zalac ropa bo coprawda filtr sie sam odpowietrza...ale po co czekac az sie caly napelni jak mozna mu pomoc...wtedy duzo latwiej sie go odpali po wymianie



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » wt paź 11, 2005 22:26

Dokładnie a ja oczywiście mówię o mk2 ;p Oczywiście że nie musisz tego robić i tak silnik odpali tylko troszkę powietrza wcześniej będzie musiał wypompować - a po co skoro zalanie filtra to 15 sekund. Ja zawsze zalewałem i nie było problemu, jak kiedyś nie zalałem to silnik zgasł i musiałem go sporo podusić żeby znowu odpalił. O mk3 się nie wypowiadam gdyż Wy na pewno lepiej się na nich znacie ;)


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » czw paź 13, 2005 11:19

Już wymienione, nie wlewałem ropy do iltra bo mialem tylko szczykawke 5 mm i wlewal bym chyba godzine. Założyłem i odpaliłe i nawet ani raz nie zgasł, tylko na początku miał bardzo wolne obroty i chodził tak cicho jak benzyniak, ale po paru sekundach wszystko było juz ok? Pierwszy raz wymieniłem w nim filtr paliwa i dobrze bo ze srodka filtra wylało się mleko. Teraz rowniej pracuje i ciszej. :foch:



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » czw paź 13, 2005 13:22

Czyli filtr juz za swoje dostal...a jak bylo tak zle to znaczy ze nikt go nie odwadnial...nie wiem jaki filtr jest u Ciebie ale u mnie pod spodem jest taki zaworek ktory sie odkreca i mozna wypuscic ten syf z filtra...bez jego wymiany...w instrukcji pisze zeby co jakis czas to robic...a wymiana filtra to chyba raz na 30 tys



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości