Strona 1 z 1

Spalanie a zużycie reduktora

: pn paź 10, 2005 08:50
autor: Agamek12
Witam,

Czy fakt, iż samochód pali mi w długiej trasie 7-8 l, krótszej (około 50 km) 9-10 l, a w mieście 13-15 l może być spowodowany "awarią-zużyciem" reduktora - taką koncepcję wysnuł gaźnikowiec po sprawdzeniu gaźnika (na analizatorze)?
Jeśli tak, to jakie mogą być koszta naprawy?

Nadmieniam, że auto dobrze zapala zarówno na zimno jak i na ciepło, reduktor jest marki LOVTEC, przebieg 15.000 km, zapalanie zawsze na gazie.

: pn paź 10, 2005 09:25
autor: alepka
po 15 tys zuzyty reduktor??? powinien wytrzymac duzo wiecej.

Re: Spalanie a zużycie reduktora

: pn paź 17, 2005 08:36
autor: maniack
Agamek12 pisze:Witam,

Czy fakt, iż samochód pali mi w długiej trasie 7-8 l, krótszej (około 50 km) 9-10 l, a w mieście 13-15 l może być spowodowany "awarią-zużyciem" reduktora - taką koncepcję wysnuł gaźnikowiec po sprawdzeniu gaźnika (na analizatorze)?
Jeśli tak, to jakie mogą być koszta naprawy?

Nadmieniam, że auto dobrze zapala zarówno na zimno jak i na ciepło, reduktor jest marki LOVTEC, przebieg 15.000 km, zapalanie zawsze na gazie.
chlopie, pali ci tyle ile mi 1.3 na gazie i narzekasz ;) masz gaznik, instalacje gaznikowa - no fakt, pali troche, ale moze po prostu to jest wina zuzycia samochodu. moze masz jakies duze opory na napedzie, mechanizm roznicowy, lub cos takiego... nie przesadzajmy juz tym spalaniem. na dlugiej trasie 7-8l to jest bardzo ladny wynik. mi pali 9-10l/100km a jezdze codziennie trasy 35km + 85km + 50km, wiec calkiem sporo. predkosci 100-110 nie przekraczam. i pali tyle. jakbym mocniej dociskal - pewno spalilby wiecej.

moze zmien troche styl jazdy, zacznij jezdzic delikatniej na niskich obrotach, przyspieszaj jak emeryt, itd? kwestia gustu. ja jednak wole wiecej spalic gazu, niz remontowac silnik od jazdy z niskimi obrotami :grin: