Strona 1 z 1
					
				[MK III] Dziwne zachowanie silnika :(
				: ndz paź 09, 2005 22:13
				autor: fl3xy
				Witam. 
Mam 2 pytania w tym jedno to problem  
Pytanie 1 . 
Mam problem  
A mianowicie siliczek jak jest na ssnaiu jest OK ladnie rowno chodzi. 
Ale jak juz sie nagrzeje to zaczynaja mu falowac obroty gora dol . 
Obroty lataja jak chca  a co gorsza gasnie sam od siebie  
Nigdy nie mozna tego wyczuc kiedy akurat zgasnie. A zdarza mu sie to czesto  
Mam silnik 1.8 Monowtrysk 
Pytanie 2. 
Jakie cisnienie powinien miec silniczek . 
Z tego co mierzylem mam po 13 atm. na kazdy cylinder. 
Dobrze zle ? 
Czekam na odp z gory thx za odwiedzenie tego posta i zostawienie jakiejkolwiek podpowiedzi ktora moglby mi pomoc, bo taka jazda z gasnacym autem i latajacymi obrotami to wogle nie jest jazda  
Pozdro
			 
			
					
				
				: ndz paź 09, 2005 22:17
				autor: WODA
				ja mam to samo:( i tez nie wiem co jest grane.sprawdzilem caly dolot czy nie bierze lewego powietrza,przeczyscilem silniczek krokowy i dalej nic...brak pomysłów
			 
			
					
				
				: ndz paź 09, 2005 22:18
				autor: blackwhite
				Pyt 1.Masz walnięty silnik krokowy.Opcje są dwie, albo go przeczyścisz i będzie działał, albo po przeczyszczeniu nie zadziała i czeka Cię jego wymiana.
Pyt 2.Powinno być w granicach 14 atm. więc te 13 będzie spoko.
			 
			
					
				
				: ndz paź 09, 2005 23:16
				autor: daaroo
				Pyt 1.Masz walnięty silnik krokowy.Opcje są dwie, albo go przeczyścisz i będzie działał, albo po przeczyszczeniu nie zadziała i czeka Cię jego wymiana.
Pyt 2.Powinno być w granicach 14 atm. więc te 13 będzie spoko.
Ad 1.
Silniczek krokowy niekoniecznie
 
			 
			
					
				re
				: pn paź 10, 2005 08:28
				autor: fl3xy
				Co do filtra powietrza to kurcze raczej ne bo mam zalozony stozek , ktory wczesniej bardzo ladnie chodzil .
Co do swiec i kabli to faktycznie sprawdze no i ptez silniczek krokowy.
			 
			
					
				
				: pn paź 10, 2005 09:58
				autor: blackwhite
				Proponuje zrobić tak.Najpiewr przeczyścić ten silniczek krokowy i przy okazji przepustnice, najlepiej jak zrobi to ktos kto się na tym zna.IHMO wina leży właśnie w tym silniku.Jak nie pomoże to dopiero wtedy szukać innej przyczyny.Bo łatwiej to przeczyścić niż wydać kupe kasy na części a przy okazji może się okazać to zbędne.
Swoją drogą nie wiem kiedy wymieniałeś świece i filtr paliwa, bo jeśli dawno to z założenia trzeba to wymienić.
			 
			
					
				:]
				: pn paź 10, 2005 10:05
				autor: fl3xy
				Co do swiec to dzisiaj bede zmienial, zmienilem niecaly miesiac temu pompe paliwa oraz filtr paliwa tak ze te 2 rzeczy odpadaja ;] Przeczyscze silnik krokowy a przy okazji dzisiaj zakupie sobie nowe swiece kopulke przewodu i palec w aparacie zaplonowym. 
Tak ze zobaczym co z tego wyjdzie :]
			 
			
					
				
				: pt lut 24, 2006 14:22
				autor: DESPERADO
				jeśli muli podczas jazdy(brak mocy ) + pojawiają się efekty tzw."szarpania" lub "dławienia " stawiałbym na dostawanie się lewego powietrza. sprawdz uszczelkę pod przepustnicą lub przeczyść samą przepustnicę-miałem to samo u mnie. poza tym jeśli chodzi o nierówne obroty sprawdz sondę lambdę, silniczek krokowy, palec, filtr paliwa i powietrza.
			 
			
					
				
				: pt lut 24, 2006 14:34
				autor: ksorzel
				to moze byc czujnik halla w wielkim skrocie to on odpowiada za obroty na biegu jalowym nagrzanego silnika na forum bylo juz o tym skorzystajcie z szukaczki
			 
			
					
				
				: pt lut 24, 2006 14:39
				autor: radziodm
				ja mialem podobne problemy ( do tego slyszalem jakby powietrze zasysal gdzies ) gdy bylem na regulacji gazu koles zlapal za wtrysk, samochod zgasl i powiedzial ze podstawa pod wtryskiem walnieta - wymienilem koszt 65 zl (febi), teraz silnik pracuje rowno i mocy ma wiecej 
