Strona 1 z 1

[MK III] Dziwne zachowanie silnika :(

: ndz paź 09, 2005 22:13
autor: fl3xy
Witam.
Mam 2 pytania w tym jedno to problem

Pytanie 1 .
Mam problem
A mianowicie siliczek jak jest na ssnaiu jest OK ladnie rowno chodzi.
Ale jak juz sie nagrzeje to zaczynaja mu falowac obroty gora dol .
Obroty lataja jak chca a co gorsza gasnie sam od siebie
Nigdy nie mozna tego wyczuc kiedy akurat zgasnie. A zdarza mu sie to czesto
Mam silnik 1.8 Monowtrysk

Pytanie 2.
Jakie cisnienie powinien miec silniczek .
Z tego co mierzylem mam po 13 atm. na kazdy cylinder.
Dobrze zle ?

Czekam na odp z gory thx za odwiedzenie tego posta i zostawienie jakiejkolwiek podpowiedzi ktora moglby mi pomoc, bo taka jazda z gasnacym autem i latajacymi obrotami to wogle nie jest jazda

Pozdro

: ndz paź 09, 2005 22:17
autor: WODA
ja mam to samo:( i tez nie wiem co jest grane.sprawdzilem caly dolot czy nie bierze lewego powietrza,przeczyscilem silniczek krokowy i dalej nic...brak pomysłów

: ndz paź 09, 2005 22:18
autor: blackwhite
Pyt 1.Masz walnięty silnik krokowy.Opcje są dwie, albo go przeczyścisz i będzie działał, albo po przeczyszczeniu nie zadziała i czeka Cię jego wymiana.
Pyt 2.Powinno być w granicach 14 atm. więc te 13 będzie spoko.

: ndz paź 09, 2005 23:16
autor: daaroo
Pyt 1.Masz walnięty silnik krokowy.Opcje są dwie, albo go przeczyścisz i będzie działał, albo po przeczyszczeniu nie zadziała i czeka Cię jego wymiana.
Pyt 2.Powinno być w granicach 14 atm. więc te 13 będzie spoko.

Ad 1.
Silniczek krokowy niekoniecznie

re

: pn paź 10, 2005 08:28
autor: fl3xy
Co do filtra powietrza to kurcze raczej ne bo mam zalozony stozek , ktory wczesniej bardzo ladnie chodzil .
Co do swiec i kabli to faktycznie sprawdze no i ptez silniczek krokowy.

: pn paź 10, 2005 09:58
autor: blackwhite
Proponuje zrobić tak.Najpiewr przeczyścić ten silniczek krokowy i przy okazji przepustnice, najlepiej jak zrobi to ktos kto się na tym zna.IHMO wina leży właśnie w tym silniku.Jak nie pomoże to dopiero wtedy szukać innej przyczyny.Bo łatwiej to przeczyścić niż wydać kupe kasy na części a przy okazji może się okazać to zbędne.
Swoją drogą nie wiem kiedy wymieniałeś świece i filtr paliwa, bo jeśli dawno to z założenia trzeba to wymienić.

:]

: pn paź 10, 2005 10:05
autor: fl3xy
Co do swiec to dzisiaj bede zmienial, zmienilem niecaly miesiac temu pompe paliwa oraz filtr paliwa tak ze te 2 rzeczy odpadaja ;] Przeczyscze silnik krokowy a przy okazji dzisiaj zakupie sobie nowe swiece kopulke przewodu i palec w aparacie zaplonowym.
Tak ze zobaczym co z tego wyjdzie :]

: pt lut 24, 2006 14:22
autor: DESPERADO
jeśli muli podczas jazdy(brak mocy ) + pojawiają się efekty tzw."szarpania" lub "dławienia " stawiałbym na dostawanie się lewego powietrza. sprawdz uszczelkę pod przepustnicą lub przeczyść samą przepustnicę-miałem to samo u mnie. poza tym jeśli chodzi o nierówne obroty sprawdz sondę lambdę, silniczek krokowy, palec, filtr paliwa i powietrza.

: pt lut 24, 2006 14:34
autor: ksorzel
to moze byc czujnik halla w wielkim skrocie to on odpowiada za obroty na biegu jalowym nagrzanego silnika na forum bylo juz o tym skorzystajcie z szukaczki

: pt lut 24, 2006 14:39
autor: radziodm
ja mialem podobne problemy ( do tego slyszalem jakby powietrze zasysal gdzies ) gdy bylem na regulacji gazu koles zlapal za wtrysk, samochod zgasl i powiedzial ze podstawa pod wtryskiem walnieta - wymienilem koszt 65 zl (febi), teraz silnik pracuje rowno i mocy ma wiecej :D