[MK III] Dziwne zachowanie silnika :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fl3xy

[MK III] Dziwne zachowanie silnika :(

Post autor: fl3xy » ndz paź 09, 2005 22:13

Witam.
Mam 2 pytania w tym jedno to problem

Pytanie 1 .
Mam problem
A mianowicie siliczek jak jest na ssnaiu jest OK ladnie rowno chodzi.
Ale jak juz sie nagrzeje to zaczynaja mu falowac obroty gora dol .
Obroty lataja jak chca a co gorsza gasnie sam od siebie
Nigdy nie mozna tego wyczuc kiedy akurat zgasnie. A zdarza mu sie to czesto
Mam silnik 1.8 Monowtrysk

Pytanie 2.
Jakie cisnienie powinien miec silniczek .
Z tego co mierzylem mam po 13 atm. na kazdy cylinder.
Dobrze zle ?

Czekam na odp z gory thx za odwiedzenie tego posta i zostawienie jakiejkolwiek podpowiedzi ktora moglby mi pomoc, bo taka jazda z gasnacym autem i latajacymi obrotami to wogle nie jest jazda

Pozdro



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » ndz paź 09, 2005 22:17

ja mam to samo:( i tez nie wiem co jest grane.sprawdzilem caly dolot czy nie bierze lewego powietrza,przeczyscilem silniczek krokowy i dalej nic...brak pomysłów


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » ndz paź 09, 2005 22:18

Pyt 1.Masz walnięty silnik krokowy.Opcje są dwie, albo go przeczyścisz i będzie działał, albo po przeczyszczeniu nie zadziała i czeka Cię jego wymiana.
Pyt 2.Powinno być w granicach 14 atm. więc te 13 będzie spoko.


Black

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz paź 09, 2005 23:16

Pyt 1.Masz walnięty silnik krokowy.Opcje są dwie, albo go przeczyścisz i będzie działał, albo po przeczyszczeniu nie zadziała i czeka Cię jego wymiana.
Pyt 2.Powinno być w granicach 14 atm. więc te 13 będzie spoko.

Ad 1.
Silniczek krokowy niekoniecznie



fl3xy

re

Post autor: fl3xy » pn paź 10, 2005 08:28

Co do filtra powietrza to kurcze raczej ne bo mam zalozony stozek , ktory wczesniej bardzo ladnie chodzil .
Co do swiec i kabli to faktycznie sprawdze no i ptez silniczek krokowy.



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pn paź 10, 2005 09:58

Proponuje zrobić tak.Najpiewr przeczyścić ten silniczek krokowy i przy okazji przepustnice, najlepiej jak zrobi to ktos kto się na tym zna.IHMO wina leży właśnie w tym silniku.Jak nie pomoże to dopiero wtedy szukać innej przyczyny.Bo łatwiej to przeczyścić niż wydać kupe kasy na części a przy okazji może się okazać to zbędne.
Swoją drogą nie wiem kiedy wymieniałeś świece i filtr paliwa, bo jeśli dawno to z założenia trzeba to wymienić.


Black

fl3xy

:]

Post autor: fl3xy » pn paź 10, 2005 10:05

Co do swiec to dzisiaj bede zmienial, zmienilem niecaly miesiac temu pompe paliwa oraz filtr paliwa tak ze te 2 rzeczy odpadaja ;] Przeczyscze silnik krokowy a przy okazji dzisiaj zakupie sobie nowe swiece kopulke przewodu i palec w aparacie zaplonowym.
Tak ze zobaczym co z tego wyjdzie :]



Awatar użytkownika
DESPERADO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 24, 2006 10:21
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE

Post autor: DESPERADO » pt lut 24, 2006 14:22

jeśli muli podczas jazdy(brak mocy ) + pojawiają się efekty tzw."szarpania" lub "dławienia " stawiałbym na dostawanie się lewego powietrza. sprawdz uszczelkę pod przepustnicą lub przeczyść samą przepustnicę-miałem to samo u mnie. poza tym jeśli chodzi o nierówne obroty sprawdz sondę lambdę, silniczek krokowy, palec, filtr paliwa i powietrza.


THANX GOD I'M A V.I.P

ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » pt lut 24, 2006 14:34

to moze byc czujnik halla w wielkim skrocie to on odpowiada za obroty na biegu jalowym nagrzanego silnika na forum bylo juz o tym skorzystajcie z szukaczki



Awatar użytkownika
radziodm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw maja 26, 2005 17:44
Lokalizacja: Warmia i Mazury /W-wa

Post autor: radziodm » pt lut 24, 2006 14:39

ja mialem podobne problemy ( do tego slyszalem jakby powietrze zasysal gdzies ) gdy bylem na regulacji gazu koles zlapal za wtrysk, samochod zgasl i powiedzial ze podstawa pod wtryskiem walnieta - wymienilem koszt 65 zl (febi), teraz silnik pracuje rowno i mocy ma wiecej :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości