stacyjka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

stacyjka

Post autor: mattai » ndz maja 24, 2009 14:09

Temat jak bumerang. Bylo wielokrotnie ...
Mam wstawiony zamiennik, chodzilo i chodzi wszystko idealnie.
Ale... polega na tym ze nie wiedziec dlaczego przestalo radio reaglowac na obecnosc i wyjecie kluczykow ze stacyjki.
Czy to mozliwe po 4 miesiacach do wymiany?

Jak chwyce za kostke od stacyjki i ja wypne to radio ladnie sie wylacza ( bez kluczykow)
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 14:41 przez mattai, łącznie zmieniany 1 raz.


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 24, 2009 14:26

mattai pisze:Czy to mozliwe po 4 miesiacach doi wymiany?
możliwe, bo masz zamiennik. Takowy nie bardzo znosi obciążenie styku "po włożeniu kluczyka" radiem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

czarek2522
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt maja 22, 2009 12:19
Lokalizacja: pruszcz gdański
Kontakt:

Post autor: czarek2522 » ndz maja 24, 2009 14:55

Stacyjka jest bardzo prostym mechanizmem.Myśle że tą starą stacyjkę powinieneś umiejętnie rozmontowac w i dostać sie do wnętrza styków.Tam nie ma nic prócz kilku miedzianych blaszek.Wystarczy to przeczyścic.Dokładnie zmontować i podpiąc.Nie ma obawy przy rozłożenia na czynniki pierwsze bo ani nic nie wyskoczy dziwnie żeby póxniej szukac.Żadnych spręzynek itp.Nie powinieneś mieć problemu z tym.A jestem pewien że jesli tak zrobisz to posłuży dłużej niż jakiekolwiek zamienniki.



wojtas3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 20:33
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtas3 » pn maja 25, 2009 09:20

A mógłby ktoś przykładową foto poradę zrobić jak to zrobić? Bo u mnie też marudzi chyba stacyjka i nie chce reagować na kluczyk - nie włącza radia. Wiem, że samo wyjęcie jest trochę kłopotliwe, a rozebranie jej na części to już absolutnie sajgon;) A jak rozbiorę i nie złożę to będzie nie lada kłopot:)


--
przesiadłem się na A4 1.9TDI AFN 110KM i myślę o chipsie;)

Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mattai » wt maja 26, 2009 22:19

Czyszczenie to jednak swietny pomysl...dla braku styku....
ja styk mam ciagle.... tak by wynikalo z reakcji urzadzen na pokladzie...nie wlacza sie pbrzeczyk od swiatel po wyjeciu.


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

Awatar użytkownika
mattai
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: sob paź 27, 2007 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mattai » śr gru 02, 2009 15:00

No i sie okazalo ze na sztycy wewnatrz puszki ze stykami stacyjki , wyrobil sie trzpien ktory trzyma sprezynke i ten styk ktory jest odpowiedzialny za wylaczenie elektryki przy wyjeciu kluczyka.

Troche trzeba bylo rozklepac punkt mocowania styku, trzymalo sie dobrze, trzyma pewnie do dzisiaj.


Automania... niekończąca sie opowieść...
Miłość do starych fordów, podzielona przyjaźnią do VW.

Scorpio I 2.0OHC>VW Golf III 1.9TDI(ALE)> Zafira A 2.0DTH16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 354 gości