Chmura siwego dymu po przygazowaniu. 1.6SR AKL
: sob maja 23, 2009 07:49
Witam jestem nowy na forum i chciałem was o coś zapytać.
Po pracy na wolnych obrotach po mocnym przygazowaniu mój MKIV zaczął wyrzucać z tyłu chmurę siwego dymu i szybko brał olej.
Pojechałem do mechanika ściągnęliśmy głowicę i stwierdził że trzeba ją wyremontować. Ocenił gładzie i tłoki i powiedział że tłoki są w bardzo dobrym stanie ale trochę luźno chodzą ale remont głowicy powinien pomóc.
Zawory na głowicy były strasznie oblepione więc zgodziłem się na remont głowicy i dałem się naciągnąć. Głowica jest wyremontowana a autko jak kopciło tak dalej kopci z olejem też lepiej nie jest wiec winny jest dół silnika chyba.
Mam takie pytania.
1.Czy skoro te tłoki są faktycznie w dobrym stanie to wymiana samych pierścieni może pomóc?
2. Czy trzeba ściągać znowu głowicę (przeraża mnie kolejny koszt tej czynności) żeby wymienić pierścienie? Wymianę robi się od dołu czy od góry?
3. Czy oprucz pierścieni trzeba będzie ruszać jakieś panewki czy tulejki?
4. Co jeszcze musowo będę musiał zrobić?
5. Czy ktoś już miał taki problem i ile to kosztowało?
Proszę o odpowiedź. Jestem lekko podłamany i już sam nie wiem co z tym autem zrobić
Po pracy na wolnych obrotach po mocnym przygazowaniu mój MKIV zaczął wyrzucać z tyłu chmurę siwego dymu i szybko brał olej.
Pojechałem do mechanika ściągnęliśmy głowicę i stwierdził że trzeba ją wyremontować. Ocenił gładzie i tłoki i powiedział że tłoki są w bardzo dobrym stanie ale trochę luźno chodzą ale remont głowicy powinien pomóc.
Zawory na głowicy były strasznie oblepione więc zgodziłem się na remont głowicy i dałem się naciągnąć. Głowica jest wyremontowana a autko jak kopciło tak dalej kopci z olejem też lepiej nie jest wiec winny jest dół silnika chyba.
Mam takie pytania.
1.Czy skoro te tłoki są faktycznie w dobrym stanie to wymiana samych pierścieni może pomóc?
2. Czy trzeba ściągać znowu głowicę (przeraża mnie kolejny koszt tej czynności) żeby wymienić pierścienie? Wymianę robi się od dołu czy od góry?
3. Czy oprucz pierścieni trzeba będzie ruszać jakieś panewki czy tulejki?
4. Co jeszcze musowo będę musiał zrobić?
5. Czy ktoś już miał taki problem i ile to kosztowało?
Proszę o odpowiedź. Jestem lekko podłamany i już sam nie wiem co z tym autem zrobić