Strona 1 z 1
Probolemy z KR
: pt maja 22, 2009 00:56
autor: Galus
Mam u siebie w mk I silnk 1.8 16v KR, silnik po wymina uszczelek płynow, regeneracja głowicy, nowe swiece kable ... itd itd
Ale przejechałem nim jakies 130km.I nagle pojawiło sie kilka problemów.
1.Nie pali na wszystkie swiece, iskra niby jest ale nie pali, chodze jak by na 3 gary.
2.Dymi z wydechu na biało-niebiski kolor
3.A do tego dzis jak na złosc poszły 2 weze od wody, cos z cisnieniem? ( a moze kiepsko dział wentylator ).
Mosze ktos wie dlaczego tak sie dzieje !!!!
: pt maja 22, 2009 07:34
autor: zodiak
Uszczelka pod głowicą?
: pt maja 22, 2009 11:02
autor: Galus
Płyn i olej jest czysty !!
: pt maja 22, 2009 15:02
autor: aregus
to ze płyn jest czysty to o niczym nie świadczy moze ci tylko kompresję pompować do układu chłodzenia i bedzie problem..obstawiam uszczelkę pod głowicą
: pt maja 22, 2009 23:26
autor: Zibi201
Jeśli jest tak jak pisze Aregus to pomiar ciśnienia powinien to potwierdzić. Rzeczywiście, płyn nie musi być zabrudzony. Ale raczej przy uruchomionym silniku miałbyś małą fontannę wewnątrz zbiorniczka wyrównawczego.
: pt maja 22, 2009 23:34
autor: kiler_444
dokładnie jesli to byłaby usczelka pod głowica to na ciepłym silniku wyrzucałoby ci płyn ze zbiorniczka
: sob maja 23, 2009 07:23
autor: kamien11985
niekoniecznie zaworek może nie puścić płynu czasem a wtedy wywala węże tak jak u ciebie. podałeś 3 typowe objawy dla uszczelki pod głowicą. płyn może być czysty mogą lecieć bąbelki powietrza i może go ubywać różne są przypadki. sprawdz ciśnienie na baniakach jak wyżej kolega radzi
: ndz maja 24, 2009 12:12
autor: Galus
kamien11985 pisze:niekoniecznie zaworek może nie puścić płynu czasem a wtedy wywala węże tak jak u ciebie. podałeś 3 typowe objawy dla uszczelki pod głowicą. płyn może być czysty mogą lecieć bąbelki powietrza i może go ubywać różne są przypadki. sprawdz ciśnienie na baniakach jak wyżej kolega radzi
Ok lukne, ale 2 dni temu była zakładan nowa uszczelk i odrazu by strzeliła ??.A moze cos z głowica jest nie tak ??
: ndz maja 24, 2009 12:50
autor: Zibi201
Może niestety być pęknięta głowica.
A i o takim przypadku, że ktoś zmienił uszczelkę pod głowicą dwa razy w ciągu dwóch tygodni też słyszałem.
: ndz maja 24, 2009 12:54
autor: Galus
Zibi201 pisze:Może niestety być pęknięta głowica.
A i o takim przypadku, że ktoś zmienił uszczelkę pod głowicą dwa razy w ciągu dwóch tygodni też słyszałem.
Głowice mam po regenaracji i do tego nowa uszczelka, ale kiedys miałem peknieta głowice i nie dymin na biało-niebiezko.Ale w ojca aucie była uszczelk rozwalona i dymił mu na biało-niebiesko.Wiec moze tylko uszczelka bedzie do wymiany.I bedzie ok.Bo auto na zimnym silniku nie dymi dopiero na ciepłym zaczyna dymic.
[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 16:27 ]
Problem rozwiazany, moze zamknac temat !!!
: ndz cze 07, 2009 16:47
autor: GTI KR
a z ciekawosci co bylo