Strona 1 z 1

[mk2 PN] czy brakuje mi przy gaźniku przewodów "chłodze

: sob paź 08, 2005 21:03
autor: Agamek12
Poczytałem dzisiaj troszkę o gaźniku w tym silniku i dowiedziałem się, że do gaźnika doprowadzone są przewody z układu chłodzenia. ma to na celu podgrzewanie gaźnika i regulawanie w ten sposób ssania. Zszedłem do samochodu to sprawdzić i za cholerę nie mogę zlokalizować tych przewodów - wydaje mi się, ze ich nie mam. :goof:

Czy któryś z kolegów może zrobić kilka fotek swoich Pierburgów i oznaczyć strzałką przewody wodne wraz z miejscem wprowadzenia ich do gaźnika.
Ewentualnie jakiś jasny schemat - w książce, którą sciągnąłem z forum na str. 115 jest oznaczony na rys. 2.138 element 2 jako "do przewodu chłodnicy", ale jest zasłonięty gaźnikiem i nie widać dokładnego miejsca wprowadzenia do gaźnika (na str. 130 powiedziane jest, że 2ee i 2e2 są konstrukcyjnie zbliżone)
Bedę wdzieczny za pomoc! :kufel:

: sob paź 08, 2005 21:16
autor: abc
W gażniku 2EE a taki masz przy silniku PN przewodów wodnych nie uświadczysz. Tak zwane ssanie sterowane jest elektronicznie.

: ndz paź 09, 2005 10:35
autor: b8tz
O i tu chyba jest twoj problem ze spalaniem :) 15 LPG :) jedz do elektryka i niech szuka :)

Re: [mk2 PN] czy brakuje mi przy gaźniku przewodów "chł

: pn paź 10, 2005 10:50
autor: j_jasiu
Agamek12 pisze:Poczytałem dzisiaj troszkę o gaźniku w tym silniku i dowiedziałem się, że do gaźnika doprowadzone są przewody z układu chłodzenia. ma to na celu podgrzewanie gaźnika i regulawanie w ten sposób ssania. Zszedłem do samochodu to sprawdzić i za cholerę nie mogę zlokalizować tych przewodów - wydaje mi się, ze ich nie mam. :goof:

Czy któryś z kolegów może zrobić kilka fotek swoich Pierburgów i oznaczyć strzałką przewody wodne wraz z miejscem wprowadzenia ich do gaźnika.
Ewentualnie jakiś jasny schemat - w książce, którą sciągnąłem z forum na str. 115 jest oznaczony na rys. 2.138 element 2 jako "do przewodu chłodnicy", ale jest zasłonięty gaźnikiem i nie widać dokładnego miejsca wprowadzenia do gaźnika (na str. 130 powiedziane jest, że 2ee i 2e2 są konstrukcyjnie zbliżone)
Bedę wdzieczny za pomoc! :kufel:
Oj chyba coś pokręciłeś, w PN'ach jest 2EE a nie ten który opisujesz (chyba 2E2), w 2EE wszystko jest sterowane elektronicznie, i to czujniczki odpowiadają za wszystko i komputer. Tam nawet nie regulujesz gaźnika bo robi to komputer.