Strona 1 z 1

Jak zdjąć to podciśnieniowe " ufo" na aparacie zap

: sob paź 08, 2005 15:04
autor: krojc
Mam Golfa MKII i muszę wymienić ten podciśnieniowy moduł aparacie zapłonowym.Czy da się go jakoś zdjąć bez rozbierania aparatu? Jeśli tak to jak?

: sob paź 08, 2005 19:53
autor: PRZEMOR
odkrecasz dwie srubki ktorymi jest on przykrecony nastepnie przechylasz go w bok on w srodku ma taki jezyczek z otworkiem ktory jest zaczepioiny o maly bolec w aparacie.Mi udalo sie go wymienic bez demontarzu,troche to potrwalo ale udalo sie

: sob paź 08, 2005 20:44
autor: Bezy
PRZEMOR pisze:odkrecasz dwie srubki ktorymi jest on przykrecony nastepnie przechylasz go w bok on w srodku ma taki jezyczek z otworkiem ktory jest zaczepioiny o maly bolec w aparacie.Mi udalo sie go wymienic bez demontarzu,troche to potrwalo ale udalo sie
Zgadzam się z przedmówcą - to nic strasznego. POradzisz sobie. Owszem może być trochę zabawy co by własnie tym "jezyczkiem trafić w odpowiednie miejsce -ale luz :)
Z drugiej strony zastanawiam się czy nie robisz tego samego błedu co ja tj niepotrzebnie to wymieniasz, bo pewnie jest OK ... :helm:

No jest zepsuty

: sob paź 08, 2005 20:49
autor: krojc
Wymieniłem aparat na drugi ze sprawnym hallem i sprawdziłem dmuchając w niego - powietrze wylatuje a w tym dobrym nie.A powiedzcie jescze jaki objaw podczas jazdy może wystąpić jak to jest zepsute? Narazie to go tylko odpaliłem na 3 min.żeby sprawdzić czy działa bo wtedy nie mogłem odpalić wogóle.

: ndz paź 09, 2005 00:31
autor: daaroo
jak sie sprawdza ten podcisnieniowy moduł? bo nie wiem czy dobrze mysle ale z tego co wiem to przy probie dmuchniecia powietrza w rurke powinno normalnie isc ale juz przy probie zassania nie ?

: ndz paź 09, 2005 02:17
autor: slawek_w
Nie to nie jest tak jeśli będziesz dmuchał to ma być opór.
A najlepiej sprawdzić, to poprostu zasysać powietrze i w pewnym momencie zatkać rurkę językiem, i jeśli po momencie rurka jest dalej zassana to jest ok :)

: ndz paź 09, 2005 02:30
autor: daaroo
Nie to nie jest tak jeśli będziesz dmuchał to ma być opór.
A najlepiej sprawdzić, to poprostu zasysać powietrze i w pewnym momencie zatkać rurkę językiem, i jeśli po momencie rurka jest dalej zassana to jest ok Smile
dzieki :pub: