Golf mk4, malo mocy ;/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
apoc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt cze 24, 2008 15:40
Lokalizacja: Płock

Golf mk4, malo mocy ;/

Post autor: apoc » wt maja 19, 2009 14:43

Mam kilka pytan odnosnie takiego projektu. Posiadam 1.4 (75KM) z klima.

1) Jakie srednie spalanie maja golfy 1,6 w "trybie mieszanym"
2) Co procz silnika
3) czy mozna zalozyc klime od 1,4
4) Czy na prawde skrzynia od 1,4 jest taka sama jak do 1,6? Gosc ktory zajmuje sie regeneracja skrzyn VW mowil ze wystarczy przelozyc tylko miernik predkosci.
5) I na koniec jakie by byly koszty wszystkich czesci (nie wliczajac robocizny, i elektronika/elektryka)
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 14:43 przez apoc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt maja 19, 2009 15:03

Z doświadczenia i z info na forum podpowiem, że taniej wyjdzie zmienić autko...


Dziki

Awatar użytkownika
apoc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt cze 24, 2008 15:40
Lokalizacja: Płock

Post autor: apoc » wt maja 19, 2009 15:15

jak bym chcial wkladac tdi to owszem, ale jezeli tak jak pisalem skrzynia pasuje do 1,6 to nie wiem czy bedzie taniej auto wymienic;p A poza tym mam taki egzemplarz ze nie moge sie go pozbyc dla innego :helm:



michasbroda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 15:11
Lokalizacja: błonie

Post autor: michasbroda » wt maja 19, 2009 17:12

a który 1.6 cię interesuje



Awatar użytkownika
apoc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt cze 24, 2008 15:40
Lokalizacja: Płock

Post autor: apoc » śr maja 20, 2009 08:48

Kurcze no na pewno 16V, oznaczen nie znam, jak byscie mogli to podajcie jakis w miare dobry silnik i jego parametry, i jesli mozna to i cene przyblizona. Nie znam oznaczen ani parametrow tych silnikow, wiec zdam sie na was :bajer:

Jeszcze dowiedzialem sie ze ten 1,6 16V ma identyczny blok silnika jak w 1,4, ma tylko szersze cylindry.

[ Dodano: 20 Maj 2009 13:16 ]


Jeszcze mam takie pytanie, 8 i 16-zaworowce maja bardzo zblizone moce i wcale momentem nie odstaja od 16-tek, (co mnie zdziwilo) i maksymalny moment maja juz od 3400 obrotow. No i podejrzewam ze sa mniej awaryjne i tansze w eksploatacji (choc moge sie mylic :crazy: ) Czy czuc znaczna roznice w przyspieszeniach miedzy 8 a 16v?
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 13:16 przez apoc, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 281 gości