Muli silnik po wymianie chłodnicy
: ndz maja 17, 2009 22:39
Witam panowie mam problem już tłumaczę o co chodzi:
Miałem stłuczkę z psem pogięła mi sie chłodnica od klimy zakupiłem nową firmy BEHR podczas wymiany spuściłem resztę czynnika i założyłem nową.
Zauważyłem że nowa jest jakby cieńsza od starej tzn. te rurki co idą w poprzek są węższe.Później pojechałem na nabicie klimy.
Został naładowany nowy czynnik + olej. Czynnika nabili tyle ile wchodzi do mk4 fabrycznie.
Teraz jak się ruszyło ciepełko zauważyłem, że po włączeniu klimy strasznie muli silnik.
Nie było tego wcześniej.
Czy może być tego powodem, że chłodnica jest cieńsza niż fabryczna czynnika tyle ile powinno być oryginalnie i teraz jest za dużo i po włączeniu strasznie muli??????????????
Miałem stłuczkę z psem pogięła mi sie chłodnica od klimy zakupiłem nową firmy BEHR podczas wymiany spuściłem resztę czynnika i założyłem nową.
Zauważyłem że nowa jest jakby cieńsza od starej tzn. te rurki co idą w poprzek są węższe.Później pojechałem na nabicie klimy.
Został naładowany nowy czynnik + olej. Czynnika nabili tyle ile wchodzi do mk4 fabrycznie.
Teraz jak się ruszyło ciepełko zauważyłem, że po włączeniu klimy strasznie muli silnik.
Nie było tego wcześniej.
Czy może być tego powodem, że chłodnica jest cieńsza niż fabryczna czynnika tyle ile powinno być oryginalnie i teraz jest za dużo i po włączeniu strasznie muli??????????????