Muli silnik po wymianie chłodnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
roboform550
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
Lokalizacja: prawie Kalisz
Kontakt:

Muli silnik po wymianie chłodnicy

Post autor: roboform550 » ndz maja 17, 2009 22:39

Witam panowie mam problem już tłumaczę o co chodzi:
Miałem stłuczkę z psem pogięła mi sie chłodnica od klimy zakupiłem nową firmy BEHR podczas wymiany spuściłem resztę czynnika i założyłem nową.

Zauważyłem że nowa jest jakby cieńsza od starej tzn. te rurki co idą w poprzek są węższe.Później pojechałem na nabicie klimy.

Został naładowany nowy czynnik + olej. Czynnika nabili tyle ile wchodzi do mk4 fabrycznie.
Teraz jak się ruszyło ciepełko zauważyłem, że po włączeniu klimy strasznie muli silnik.
Nie było tego wcześniej.
Czy może być tego powodem, że chłodnica jest cieńsza niż fabryczna czynnika tyle ile powinno być oryginalnie i teraz jest za dużo i po włączeniu strasznie muli??????????????
Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 22:40 przez roboform550, łącznie zmieniany 1 raz.


-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)

Instalacje LPG :dol:
http://www.dar-gaz.net

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz maja 17, 2009 22:51

jeśli muli po włączeniu klimy , to ewidentnie coś nie tak , ale jeśliby nabili za dużo czynnika , to przy wzroście nadmiernym ciśnienia , czujnik wysokiego ciśnienia powinien wyłączyć sprężarke , ale ewidentnie sprężarka stawia silnikowi za duży opór



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 17, 2009 22:56

Ja myślę że mulenie bedzie mialo inną przyczynę. W końcu masz na tyle koni pod maską że tą sprężarkę silnik nie powinien zauważać, ciepełko się zrobiło, podiagnosuj sobe silnik komputerowo. Może słabszy już choćby od zużytego przepływomierza


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz maja 17, 2009 23:03

ale czy przy uszkodzonej przepływce nie robiłby problemów silnik nawet bez włączonej klimy , pomimo tylu koni jak piszesz sprężarka potrafi mocno obciążyć silnik , zwłaszcza jak coś z nią nie tak , jeśli czujnik wysokiego ciśnienia nie wyłączy jej pomimo dużego nadmiaru ciśnienia



Awatar użytkownika
roboform550
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
Lokalizacja: prawie Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 » pn maja 18, 2009 00:58

Teraz jeszcze na spokojnie byłem oblookać wszystko
silnik rozgrzany włączam klimę obroty spadają dość znacznie po chwili sie podnoszą - wiem że to normalne ale silnik jest znacznie obciążony czuć to.
Zrobiłem test 160 km/h włączam klime normalnie czuć szarpnięcie że sie włącza.
Wyłączam czuć że delikatnie dostaje kopa kurde sam nie wiem

[ Dodano: 18 Maj 2009 23:01 ]
Byłem dziś u innego klimaciarza :)
poprzedni nie zrobił odpowiedniej próżni w układzie i dlatego te opory.
Normalne ciś w układzie to ok 10 bar a u mnie było 20 czyli razy 2
teraz już wszystko hula jak ta lala


-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)

Instalacje LPG :dol:
http://www.dar-gaz.net

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości