problem z nagrzewnica :(... prosze o pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KERAJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 14:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

problem z nagrzewnica :(... prosze o pomoc

Post autor: KERAJ » pt paź 07, 2005 18:06

witam. mam problem z nagrzewnicą. zauwazylem ostatnio ze plyn z chlodnicy mam na wycieraczce od strony posazera, chcialem wykrecic ją i zobaczyc co trzeba wymienic ale nie wiem co trzeba po kolei odkrecac (czy musze zdjac cala deske rozdzielczą?) prosze o jakies info na ten temat albo link do jakiejs stronki gdzie mogloby to byc opisane... z gory dzieki :) pozdrawiam ps moje autko to mkII '89.


KERAJ

Awatar użytkownika
mnich
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 30, 2004 22:14
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: mnich » pt paź 07, 2005 18:12

nie trzeba calej deski sciagac
ale wszystkie plastiki pod nia
czyli te od pasazera i kerowcy, schowek prze drazku biegow
od komory silnika ida dwa przewody (rury) do nagrzewnicy
zdejmij je i zabierz sie od srodka auta
zdejmij plastiki
wszwstki linki dochodzace do obudowy nagarzwenicy
od komory silnika masz jeszcze 2 nakretki
sa one w lini pionowej dosłownie za silnikiem
na wysokosci nagrzewnicy
ale pamietaj wszytstkie srubki i nakretki

albo tu w dziale porady
http://www.vwgolf.pl/
a tu masz nagrzewnice
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=66877655
ps:wlasnie dzis wymienilem i juz mi baba nie bedzie marudzic ze smierdzi petrygo jak wlacze ogrzewanie



czajski

Post autor: czajski » pt paź 07, 2005 22:04

...mam ten sam problem co KERAJ ;( Jak czytam poradę mnicha, to się tak prosto wydaje - a byłem dopiero u mechanika - on straszy trzema dniami ciężkiej pracy! Cały kokpit chce demontować, włącznie z kierownicą! Chyba się sam za to wezmę. Jak macie jakieś fotki, lub rysunki co zdemontować i gdzie się odkręca - to będę wdzięczny. Mam MK2 dopiero od miesiąca i nie znam go jeszcze na tyle, żeby go samodzielnie z wprawą rozbierać.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob paź 08, 2005 00:32

czajski pisze:...mam ten sam problem co KERAJ ;( Jak czytam poradę mnicha, to się tak prosto wydaje - a byłem dopiero u mechanika - on straszy trzema dniami ciężkiej pracy! Cały kokpit chce demontować, włącznie z kierownicą! Chyba się sam za to wezmę. Jak macie jakieś fotki, lub rysunki co zdemontować i gdzie się odkręca - to będę wdzięczny. Mam MK2 dopiero od miesiąca i nie znam go jeszcze na tyle, żeby go samodzielnie z wprawą rozbierać.

to zabawny ten mechanik, trzy dni :panna:



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob paź 08, 2005 00:38

Tak pracują polscy mechanicy... Rozbierają pierwsego dnia, drugiego przez godzinę naprawiają, a trzeciego składają i liczą sobie za trzy dni roboty. U mnie gościowi sprawdzenie sondy zajęło dobre 4 godziny, podczas, gdy mój qmpel zrobił to w 5 min.


Obrazek

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob paź 08, 2005 01:11

tauka pisze:Tak pracują polscy mechanicy... Rozbierają pierwsego dnia, drugiego przez godzinę naprawiają, a trzeciego składają i liczą sobie za trzy dni roboty. U mnie gościowi sprawdzenie sondy zajęło dobre 4 godziny, podczas, gdy mój qmpel zrobił to w 5 min.

tacy mechanicy to powinni isc odrazu do odstrzału



czajski

Post autor: czajski » sob paź 08, 2005 04:02

Niestety - nie mam znajomego, zaufanego mechanika - chyba się sam wezmę - zacznę od upewnienia się, czy na pewno nagrzewnica. Pod dywanikiem u pasażera z przodu jest bardzo mokro i tłustawo - to chyba wystarczający dowód na uszkodzenie nagrzewnicy? Po włączeniu ciepłego nadmuchu na przednią szybę - momentalnie szyba paruje - do drugi argument. Minimalny ubytek płynu w układzie (ok 150g na miesiąc) to trzeci argument. Zacznę od zakupu nagrzewnicy gdzieś w sieci. Mam jeszce jedną nieprzyjemną usterkę - ale to już zostawię na inny temat.
Pozdrawiam - czekam na wskazówki - jestem zielony w sprawach mechaniki w autach osobowych - więc każda uwaga z Waszej strony jest dla mnie cenna.



sopel86lodz

Post autor: sopel86lodz » wt sty 03, 2006 19:38

witam mam podobny problem moja zdolna zona dolala zamiast plynu wody i nagrzewnice szlak trafil. Nie wiem jak sie zabrac do roboty zeby ja wyjac. Mechanik mowil ze trzeba zdemontowac cala deske rozdzielcza a z tym moze byc problem. Jak mozecie to napiszcie co mam po kolei robic. Z gory bardzo dziekuje. A jest to VW golf II 1.3 benzyna pozdor dla wszystkich fanow VW kontakt mail mic18@o2.pl gg4529582



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt sty 03, 2006 20:24

http://vwforum.pl/nagrzewnica.html tu masz to jakoś opisane


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 317 gości