Abf gaśnie i nie można go odpalić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Abf gaśnie i nie można go odpalić

Post autor: AD6 » sob maja 16, 2009 20:27

Jak w tytule kumpla ABF po rozgrzaniu silnik sam gaśnie nie ważne czy się jedzie czy się stoi na wolnych obrotach po prostu gaśnie i nie ma iskry auto można odpalić ponownie dopiero po kilku kilkunastu godzinach sprawdzałem przekładałem i porównywałem między moim ABF-em praktycznie wszystko co się da i auto nie odpala jedynie nie ruszałem czujnika położenia wału i tak po cichu na niego właśnie stawiam żeby go podmienić jest trochę roboty dlatego pytam się czy warto go podmienić wiadomo że jak go się odepnie to silnik gaśnie ale czy może się tak popsuć zę na zimnym działa a na gorącym się wyłącza i jest kaplica ???

[ Dodano: 16 Maj 2009 20:44 ]
aaa i jeszcze jedno auto podpinane pod vaga nie wykazało żadnych błędów


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » sob maja 16, 2009 21:00

A podmieniałeś przekażnik nr 30 jest on w miejscu R3, w skrzynce bezpieczników!!



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » sob maja 16, 2009 21:05

AD6 pisze:dlatego pytam się czy warto go podmienić wiadomo że jak go się odepnie to silnik gaśnie ale czy może się tak popsuć zę na zimnym działa a na gorącym się wyłącza i jest kaplica ???
Tak dokladnie ja mialem, nizej masz filmik co sie dzialo jak sie rozgrzał a jak postal z 30 min to odpalil i znow moglem ujechac z pare km. nie kupuj w ciemno tylko go najpierw wyjmij i zobacz czy nie jest popekany bo moj byl trzasniety przy wtyczne i pancerz w kilku miejscach przerwany, gdzie tam masz sporo roboty silnik na lewarku lape przednia wyciagasz i czujnik jest:)

[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 21:06 przez kelebrion, łącznie zmieniany 1 raz.


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » sob maja 16, 2009 21:16

krzaś pisze:A podmieniałeś przekażnik nr 30 jest on w miejscu R3, w skrzynce bezpieczników!!
tak wszystkie przekaźniki były podmienione


a więć pozostaje podmiana czujnika na wale


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » sob maja 16, 2009 21:20

AD6 pisze:a więć pozostaje podmiana czujnika na wale
w takim razie jestem też za wymianą czujnika wału


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 316 gości