MK3 1.9 TDi - Zaczyna kopcić i podbiera olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

MK3 1.9 TDi - Zaczyna kopcić i podbiera olej

Post autor: Lennox » pt paź 07, 2005 11:03

Mój Golf zaczyna kopcić z wydechu i podbiera olej. Przy wymiane oleju miałem nalane do górnego załamania na bagnecie (wiem że za dużo, w warsztacie przelali), po przejechaniu 4,5 tys km mam poniżej połowy na siateczce.
Generalnie przy dodaniu gazu auto zaczeło kopcić, nie bardzo, ale znacząco.
Przywiozłem to auto 4 miesiące temu z niemiec i troszke mnie to podłamało bo generalnie ten Golf jest w idealnym stanie i poza tym nic kompletnie mu nie dolega.

Co mnie czeka ? wymiana pierścieni czy coś innego. Bardzo proszę drodzy forumowicze podpowiedzcie mi co i jak bo jestem kompletnie zielony.



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt paź 07, 2005 11:40

A kopci na czarno czy na niebiesko???
-jak na czarno to nie ma to nic wspolnego z olejem tylko mieszanka paliwowo-powietrzna ma zły skład tzn wtryski leją, albo filtr powietrza zawalony, ew przepływomierz nawala.
-Natomiast jezeli masz dym niebieski to juz gorzej bo albo uszczelniacze na turbo puscily, albo olejowe regulatory luzu zaworowego, albo pierscienie zgarniające ale to ostatnie to malo prawdopodobne no chyba ze go przegrzales to wtedy bardzo!
pozdrawiam!!!
P.S. Przyjzyj sie dokladniej objawom i podaj wiecej szczegołow bo narazie to mozemy tylko pogdybac!



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pt paź 07, 2005 11:54