[MK4] awaria kompresora klimy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
porkypol
Nowicjusz
Nowicjusz
Kontakt:

[MK4] awaria kompresora klimy

Post autor: porkypol » pt paź 07, 2005 10:48

Witam,

ostatnio zrypała mi się klima w MK4 TDI. Poszedłem wczoraj do speców i ci stwierdzili, że rozwaliło mi końcówkę wieloklinu tak, że wypadło mi sprzęgło. Mój kompresor to SD7v16 o numerze r134a1j0820803f. Sam kompresor ponoć jest sprawny, tylko ten bolec jest zdaje się wyrobiony na końcu, tak, że może gubić sprzęgło.

Nie wiem co mam teraz robić. Czy ktoś się zajmuje naprawą takich rzeczy we Wrocku? Może ktoś to regeneruje? Ile kosztuje używane sprzęgło do klimy? Czy używane kompresory np. allegro posiadają od razu sprzęgła - bo nie potrafię się polapać ze zdjęć? Przyznam, że jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy.

Bylbym wdzięczny za pomoc. :pub:

Tomek

Awatar użytkownika
bojar
Ma gadane
Ma gadane
Kontakt:

Post autor: bojar » pt paź 07, 2005 23:41

Otóz miałem niedawno podobny problem, tyle, że mi się sprzęgło rozsypało...
Kupiłem używane sprzęgło (250 zł. z wymianą), bo podobno sprzęgła to bardzo trwałe elementy.
Tak więc używane sprzęgło to ok. 300 zł.- już z wymianą, która trwa 20 minut.
Za sprzęgło nowe- oryginalne, w serwisie krzyknęli mi ponad 2 tys. zł. + koszty wymiany- jakieś 300 zł.!!!
A sprężarka używana kosztuje gdzieś 300-400 zł.
Najlepiej kup gazetę z ogłoszeniami o sprzedaży samochodów- tam są ogłoszenia o częściach. Za 500 zł. kupisz już sprężarkę w stanie igła- tylko nie wiem, czy legalne pochodzenie, ale raczej tak.
Interesowałem się tym kiedyś, jak w serwisie chcieli ponad 2 tys. za samo sprzęgło.
Musisz zobaczyć, czy sprzęgło masz do wymiany, czy coś ze sprężarką.
Ceny, takie jak podałem.
Życzę powodzenia w naprawie!

Pozdro.

[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!

Awatar użytkownika
porkypol
Nowicjusz
Nowicjusz
Kontakt: