GOLF III, 1.8 Naprawa zawieszenia.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

GOLF III, 1.8 Naprawa zawieszenia.

Post autor: dinus » pt paź 07, 2005 10:16

Prawdopodobnie nadszedl moment naprawy zawieszenia?!?!
Objawy: przy zamykaniu drzwi autko lekko sie kolysze, to samo sie dzieje gdy obok przejedzie jakis duze autko. Nic nie styka i nie puka podczas jazdy.
Prosze o szczegolowe instrukcje czy to oznacza, ze zawieszenie jest do remontu?
Co w takim przypadku powinno byc wymienione w serwisie?
Jakie moga byc calkowiete koszty takiej naprawy?
Po zapoznaniu sie z ofertami roznych sklepow widze, ze jest duzo producentow amortyzatorow, sprezyn.
Jakiej firma polecacie do III?
Jestem totalnym laikiem stad takie dziwne pytania.
Jesli macie jakies wskazowki i uwagi od siebie napiszcie prosze.

Z gory dziekuje i pozdrawiam



red1,4

Post autor: red1,4 » pt paź 07, 2005 10:42

Jeżeli nic nie stuka to bym sie tym tak nie przejmował. Ważne jak autko zachowuje się na zakrętach. Objawem słabych amortyzatorów jest faktycznie kołysanie się auta, ale nie stłumione. To znaczy jezeli mocno nadusisz z tyłu lub z przodu auta to powinno sie podnieść, powrócić do pierwotnego położenia i znieruchomieć. Moja rada jest taka: jedź na przegląd na stację. Zawsze to tańsza opcja niż na siłę wymieniania choćby "jednego" amortyzatora. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt paź 07, 2005 10:52

To "bujanie" oznacza, że masz miekkie sprężyny. Nie koniecznie jest to znak, że trzeba je wymienić. Jak lubisz komfrtowo sobie podróżować bez szaleństw to nie ma w tym nic złego. Inna sprawa to amortyzatory. Amortyzator MUSI być sprawny bo to Twoje bezpieczeństwo.