Problem z odpaleniam silnika. ABF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniam silnika. ABF
Czołem
Ludzie..dobrzy ludzie...
Mam problema od wczoraj. Pojeździłem ostatnio golfikiem i zauważyłem, że zaczął mi przerywać w okolicach 3 tyś obrotów.. na każdym biegu, przy dodawaniu gazu.
Przeszukałem forum i znalazłem info, że to może być czujnik Halla do którego dostał się olej. Więc odkręciłem kopułkę i faktycznie aparat puszczał olej na wyrobionym simmeringu. Olej zalał aparat i wtyczkę od czujnika Halla. Więc odkręciłem aparat i beznzynką ekstrakcyjną wszystko poczyściłem. Kupiłem też simmering i wymieniłem. Wszystko skręciłem tak jak było. Jak wiadomo w ABF-ie aparat zapłonowy można przykręcić w zasadzie tylko w 1 sposób więc na 100 % zrobiłem to tak jak było.
Podłączyłem wszystko na cacy. Podładowałem akumulator. I lipa...
Rozrusznik kręci, iskra jest i na przewodzie od cewki na na świecach (sprawdziłem na dwóch z nich). Kręciłem trochę rozrusznikiem ale jesdyne co usłyszałem to kilka strzałów w wydech. : /
Więc odkręciłem wszystkie świece, które zalało wachą... poczekałem trochę i skręciłem to z powrotem.. Ale dalej jest kiła..
Nie wiem co się mogło stać... tak podejrzewam że może tan Halltron się zrypał ale to chyba by wtedy nie było iskry..
Any ideas?
Ludzie..dobrzy ludzie...
Mam problema od wczoraj. Pojeździłem ostatnio golfikiem i zauważyłem, że zaczął mi przerywać w okolicach 3 tyś obrotów.. na każdym biegu, przy dodawaniu gazu.
Przeszukałem forum i znalazłem info, że to może być czujnik Halla do którego dostał się olej. Więc odkręciłem kopułkę i faktycznie aparat puszczał olej na wyrobionym simmeringu. Olej zalał aparat i wtyczkę od czujnika Halla. Więc odkręciłem aparat i beznzynką ekstrakcyjną wszystko poczyściłem. Kupiłem też simmering i wymieniłem. Wszystko skręciłem tak jak było. Jak wiadomo w ABF-ie aparat zapłonowy można przykręcić w zasadzie tylko w 1 sposób więc na 100 % zrobiłem to tak jak było.
Podłączyłem wszystko na cacy. Podładowałem akumulator. I lipa...
Rozrusznik kręci, iskra jest i na przewodzie od cewki na na świecach (sprawdziłem na dwóch z nich). Kręciłem trochę rozrusznikiem ale jesdyne co usłyszałem to kilka strzałów w wydech. : /
Więc odkręciłem wszystkie świece, które zalało wachą... poczekałem trochę i skręciłem to z powrotem.. Ale dalej jest kiła..
Nie wiem co się mogło stać... tak podejrzewam że może tan Halltron się zrypał ale to chyba by wtedy nie było iskry..
Any ideas?
Czujnik Halla w aparacie zapł. nie ma w ABF większego wpływu na odpalanie auta (auto powinno odpalić nawet przy wypiętej kostce z aparatu).
Bardziej stawiałbym na czujnik na wale.
Bardziej stawiałbym na czujnik na wale.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Może zbieg okoliczności, ( a czujnik obrotów wału jest właśnie tuż koło filtra oleju) ale to ten czujnik decyduje o impulsach zapłonu a z uwagi na strzały w wydech pomyślałem o zapłonie.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
nie zdejmowałem ich z kopułkijeson pisze:moze przewody pomyliles na kopulce?
zodiak pisze:Może zbieg okoliczności, ( a czujnik obrotów wału jest właśnie tuż koło filtra oleju) ale to ten czujnik decyduje o impulsach zapłonu a z uwagi na strzały w wydech pomyślałem o zapłonie.
ehh..powalcze jeszcze jutro.. ale coś to kiepsko wygląda :/
Kolega zodiak ma racje ten hall u gory to mozesz go nawet odpiac ale ten na dole wazny. mi tez walnał ale jak go wyjalem to byl przy silniku ułupany przy wtyczce i pancerz w 7 miejscach pekniety podmienilem i jest ok:) wez odkrec i wyjmij przednia łape tylko podloz cos pod silnik:) wykrec ten czujnik i zobacz czy jest cały. u mnie objawy to byly masakryczne jak sie rozgrzał to poszarpał sobie z 5 sekund nawet z gazem do dechy i zgasl:) nagraj mi filmik jak to wyglada na obrotomierzu to ci powiem:)))
[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 ]
tak to u mnie wygladało:)
[youtube][/youtube]
[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 ]
tak to u mnie wygladało:)
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 08:35 przez kelebrion, łącznie zmieniany 1 raz.
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
Na bloku od ABF-a są przynajmniej 2 przykręcane czujniki...rozumiem, że chodzi wam o ten "schowany" w okolicach filtra oleju?
Dzięki za pomoc koledzy, jak się okaże że to jest to G...o to oczywiście podzielę się tą informacją. Niemniej to dziwny zbieg okoliczności by był...tzn żeby to tak nagle padło..
Dzięki za pomoc koledzy, jak się okaże że to jest to G...o to oczywiście podzielę się tą informacją. Niemniej to dziwny zbieg okoliczności by był...tzn żeby to tak nagle padło..
Ok więc czujnik wyjęty...wcześniej próbowałem odpalić gada i znowu strzelał w wydech... wykręciłem potem wszystkie świece i jedna z nich nie była mokra...czyli pewnie iskra trafiła w dobrym momencie...
Czujnik i kabel wyglądają bardzo dobrze no ale w sumie wygląd o niczym nie świadczy..
Jutro wymieniam na nowy..jak pomoże to macie po punkcie : )
Czujnik i kabel wyglądają bardzo dobrze no ale w sumie wygląd o niczym nie świadczy..
Jutro wymieniam na nowy..jak pomoże to macie po punkcie : )
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
najpierw ustaw zapłon jak nie zaznaczyłeś położenia aparatu zapłonowego bo nie można go przykręcić tylko w 1 sposób jak pisałes tylko jest regulacja. zobacz czy nie masz pękniętej kostki przy aparacie bo kubią pekać. w jakim stanie jest kopułka?? palec?? nie ma co sie porywać i rzucać kasą
www.opolskiVAG.pl
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
a właśnie ze nie można regulowac. przynajmniej u mnie tez sie nie da nie ma żadnej regulacji. masz otwór na srubę i wkręcasz w blok. Nie ma opcji... przekręce sobie w lewo lub w prawo.kamien11985 pisze:najpierw ustaw zapłon jak nie zaznaczyłeś położenia aparatu zapłonowego bo nie można go przykręcić tylko w 1 sposób jak pisałes tylko jest regulacja.
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 22:37 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście, że aparat w abfie można przykręcić tylko w 1 sposób..sam byłem zdziwiony..
Są tylko otwory na śruby..
iskra jest..i na cewce i na świecach...
Są tylko otwory na śruby..
kopułka nowa..palec też... przewody zapłonowe też..cewka (nie wiem), świece prawie nowe..kamien11985 pisze:w jakim stanie jest kopułka?? palec?? nie ma co sie porywać i rzucać kasą
iskra jest..i na cewce i na świecach...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 401 gości