Strona 1 z 2
[mkII]Żarówki ala xenon
: śr paź 05, 2005 22:43
autor: levi
Witam
mam zamiar zamontowac sobie zaróeczki ala xenonki,wiem ze nigdy nie uzyskam efektu tego co bym osiagnał montujac xenonki ale narzie mi szkoda kasy na te bajerki wiec wybrałem opcje tansza
i teraz mam problem bo szukajc żaróweczek owych zauważałem że wytepuja o rożnych mocach 100/90W .60/55W i czy ja moge zamotować np.100/90W czy musze przerabiać coś ?? ,co by sie stało jakbym zamotował bez przerobki 100/90W i o jakiej mocy poleciliście by mi takie żaróweczki ??
: śr paź 05, 2005 22:48
autor: glodny86
Hej... Jezeli chcesz zalozyc sobie takie lampki to polecam raczej te slabsze...! Po po pierwsze te mocniejsze sa chyba zabronione(tak slyszalem) a po drugie moga ci zniszczyc tylko lampy tzn wypalic ten odblask w srodku bo jezeli sa mocniejsze to czyli sie bardziej grzeja a lampy tego raczej nie wytrzymaja...:/ Pozdrawka
: śr paź 05, 2005 23:01
autor: JD
dokladnie tak jak kolega powiedzial ja na przegladzie musialem wstawiac slabsze biale bo nie chcial mi facet przegladu wbic
pozdr
: śr paź 05, 2005 23:06
autor: Paweł Marek
Przerobiłem ten temat . Pseudoxenonki odradzam. To tylko jakaś farbka. Owszem kolorek ładny ale światła dużo gorsze. Polecam zwykłe białe 90/100, chyba że koniecznie chcesz kolorek to pseudoxenony 90/100. Niby nie wolno ale kto to sprawdzi. Co do wypalania luster - nic takiego sie nie dzieje - jeździłem na nich jettą 10 lat, teraz od 4 lat Vento. W jetcie prawie od razu przepaliły mi sie styki przy stacyjce, więc założyłem przekaźniki (fabrycznie jak wiadomo nie ma ich do świateł), w Vento nic sie dotąd nie przepaliło, ale napewno przekaźniki warto założyć blisko reflektorów, będą jeszcze moczniejsze światła bo odpada opór okablowania, styków włączników itd. Jeszcze jeden mały minusik. Szkła lamp bardziej się rozgrzewają i jak jest chlapa w zimie to szybko na lampach wysycha i trzeba częściej czyścić. Psudoxenonki 50/60 leżą u mnie w garażu. Jak chcesz to dziadostwo to ci poślę w cenie przesyłki.
: czw paź 06, 2005 00:24
autor: andrz3j
1. Tak j.w. odradzam "alaxenonki" słabiej świecą, policja moze sie doczepić do koloru. Prędzej doczepi się do koloru niz do mocy 90/100W. (nie zmienia to faktu że takie żarówki sa zabronione w Polsce)
2. Lepiej kup żarówki np. Philips "blueVision" itp. Każdy producent żarówke takie robi , i sa one dopuszczone do ruchu i świetnei śwecą . Nawet "Alle Weater" maja poblask niebieskawy ale świeca nieźle..
: czw paź 06, 2005 06:49
autor: krzysio
ja mam pseudokseonki i w porównaniu do zwykłych to kolosalna różnica
: czw paź 06, 2005 09:51
autor: Dioda83
glodny86 pisze:Hej... Jezeli chcesz zalozyc sobie takie lampki to polecam raczej te slabsze...! Po po pierwsze te mocniejsze sa chyba zabronione(tak slyszalem) a po drugie moga ci zniszczyc tylko lampy tzn wypalic ten odblask w srodku bo jezeli sa mocniejsze to czyli sie bardziej grzeja a lampy tego raczej nie wytrzymaja...:/ Pozdrawka
Przylaczam sie do wypowiedzi kolegi!!! Ja mam Phillips Blue Vision, 18,9 V na stykach (bez przekaźników) i jest extra,podstawa to napięcie, jesli nawet kupic Phillipsa a bedziesz mial za niskie napiecie to żadna żarówka Cie nie zadowoli!!! Sprawdz napiecie na stykach po odpaleniu silnika i kup cos solidnego...Ja polecam albo Blue Vision albo GT 150 tez Phillipsa. Pozdroowka!!!
: czw paź 06, 2005 10:11
autor: k3fir
levi, lepiej przekaznik zaloz jesli nie masz na swiatla, a pozniej zarowki mieniaj
: czw paź 06, 2005 19:38
autor: daaroo
Dioda83 pisze:Przylaczam sie do wypowiedzi kolegi!!! Ja mam Phillips Blue Vision, 18,9 V na stykach (bez przekaźników) i jest extra,podstawa to napięcie, jesli nawet kupic Phillipsa a bedziesz mial za niskie napiecie to żadna żarówka Cie nie zadowoli!!! Sprawdz napiecie na stykach po odpaleniu silnika i kup cos solidnego...Ja polecam albo Blue Vision albo GT 150 tez Phillipsa. Pozdroowka!!!
napewno 18,9 V ??
: czw paź 06, 2005 21:08
autor: levi
thx za rady juz sobie zamówiłem PHILIPS BLUEVISION H4 12V 60/55W zobaczymy jak beda swieciły mam nadzieje ,ze tak jak piszecie
)
Re: [mkII]Żarówki ala xenon
: czw paź 06, 2005 21:19
autor: beerserk
levi pisze:Witam
mam zamiar zamontowac sobie zaróeczki ala xenonki,wiem ze nigdy nie uzyskam efektu tego co bym osiagnał montujac xenonki ale narzie mi szkoda kasy na te bajerki wiec wybrałem opcje tansza
i teraz mam problem bo szukajc żaróweczek owych zauważałem że wytepuja o rożnych mocach 100/90W .60/55W i czy ja moge zamotować np.100/90W czy musze przerabiać coś ?? ,co by sie stało jakbym zamotował bez przerobki 100/90W i o jakiej mocy poleciliście by mi takie żaróweczki ??
witam odpowiem tak nie kupuj tego shitu bo spala sie szybko po drugie klosz wytrzymuje w standardzie 65 wat czyli moglby peknac przy 100w i to jest strata kasy.
polecam za to Hella Osram Philips z
Helli Blue Light
http://allegro.pl/show_item.php?item=66418291
Osram Cool Blue
http://allegro.pl/show_item.php?item=66126422
Philips Blue Vision
http://allegro.pl/show_item.php?item=65681530
reszta jest niewarta zachodu a te zarowki sa super
takze nie polecam bawic sie w cale kseony za duzo roboty prawdziwy kseon potrzebuje soczewek
: czw paź 06, 2005 21:48
autor: Sałyk
: ndz paź 09, 2005 01:34
autor: Dioda83
Sorki sprostowanie oczywiści chodziło o 13,9 V a nie jak napisalem 18,9 V
: ndz paź 09, 2005 19:19
autor: Forester
a po co jest przekaznik?
czy potrzebuje tego albo cos innego zeby wsadzic zarowy blue vision, czy moge tak po prostu wymienic stare zarowki na blue vison bez zadnych dodatkowych przerobek i kombinacji?
przepraszam za byc moze glupie pytanie, ale zupelnie nie znam sie na elektryce.
pozdro!