Wiatrak od chłodnicy, czyszczenie nagrzewnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Miechu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 06, 2009 20:45
Lokalizacja: Łódź

Wiatrak od chłodnicy, czyszczenie nagrzewnicy

Post autor: Miechu » śr maja 13, 2009 16:49

A propos wiatraka, to elektryk powiedział, że działa na jedną fazę, a powinien na 2. Dam to radę sam zrobić? Jeżeli tak to jak mam to naprawić :P

A propos nagrzewnicy - jak mam ją przeczyścić?

Z góry dzięki.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr maja 13, 2009 16:53

ten elektryk to chyba nie samochodowy jak z fazami wyskakuje,moim zdanie to ten silnik ma biegi


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » śr maja 13, 2009 17:04

Wiatrak ma prawdopodobnie 3 biegi, i się załącza odpowiedni bieg w zależności od temperatury

Faze to elektryk miał chyba w sobotę :bigok: wieczorem

Pozdro


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Post autor: emsikemsik » śr maja 13, 2009 17:21

Może masz przepalony rezystor od prędkości działania wiatraka i będzie tylko ma 3 biegu działał.
Co do przepłukania nagrzewnicy to jest jedyny wariant żeby ściągnąć węże w komorze silnika (najpierw spuścić płyn jak masz w silniku) i pod jedną rurkę (tą co dochodzi woda ciepła) podłączyć węża z bieżącą wodą i przepłukać ją.
Zakręcić spowrotem węże, zalać wodą (lub płynem co spuściłeś) i parę razy nagrzać silnik żeby odpowietrzyć nagrzewnicę dolewając dalej wody lub płynu.
Pozdro


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 13, 2009 17:55

Tak koledzy. Piszcie tak dalej. Temat jest o wiatraku chłodnicy . Napisano w temacie!. Nie róbcie prosze bałaganu
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 17:55 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Luki.vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 12, 2009 09:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Luki.vw » śr maja 13, 2009 18:06

Witam, zrób tak jak kolega wyżej opisał bo nie radzę bawić się z wyciąganiem nagrzewnicy bo to dużo zachodu


Luki

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr maja 13, 2009 19:36

Paweł Marek, Taaa...
Bbrutus (Burex) pisze:Wiatrak ma prawdopodobnie 3 biegi
Bzdura :grin:
Może masz przepalony rezystor od prędkości działania wiatraka i będzie tylko ma 3 biegu działał.
Bzdura :grin: Rezystor jest w silniku dmuchawy :bajer:
Witam, zrób tak jak kolega wyżej opisał bo nie radzę bawić się z wyciąganiem nagrzewnicy bo to dużo zachodu
Który kolega??? :grin:
Miechu, dobra rada,zmień jak najszybciej elektryka....



Awatar użytkownika
emsikemsik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)

Post autor: emsikemsik » czw maja 14, 2009 16:38

Paweł Marek pisze:Temat jest o wiatraku chłodnicy . Napisano w temacie!.
oraz "czyszczenie nagrzewnicy" też w temacie jest

[ Dodano: 14 Maj 2009 16:41 ]
Luki.vw pisze:Witam, zrób tak jak kolega wyżej opisał bo nie radzę bawić się z wyciąganiem nagrzewnicy bo to dużo zachodu
to fakt żeby wyciągnąć nagrzewnicę to trzeba chyba cały kokpit wyciągnąć bo pod kokpitem to nie da rady "chyba" .


Czy to lato,
Czy to zima,
Ja bez bieżnika.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości