Zablokowane wycieraczki...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grekiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 27, 2007 11:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Zablokowane wycieraczki...

Post autor: grekiu » pn maja 11, 2009 20:09

Witam. Pojawił mi się dziś pewien problem. A mianowicie w czasie jazdy podczas burzy przy włączonych wycieraczkach na maksymalnych obrotach nagle stanęły i przestały działać;/ Po zjechaniu i zatrzymaniu się próbowałem włączyć ale nic. Przy włączaniu wycieraczek słychać dziwny dźwięk (tak jakby silniczek chciał pracować) a wycieraczki nic się nie ruszają;/ Nie znam się za bardzo na tym, nie mam też jak dziś już do mechanika jechać a jutro potrzebuje auto a ma padać.. Jeśli wiecie co to może być to proszę o pomoc. Skoro słychać jakiś dźwięk tzn że silniczek jest ok? Pozdrawiam i z góry dzięki



witmans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 14:39
Lokalizacja: michrówek
Kontakt:

Post autor: witmans » pn maja 11, 2009 20:19

mialem to samo po zdjeciu podszybia( co jest bardzo proste kilka spinek i odkrecenie wycieraczek) zobaczysz prowadnice i silnik sprawdz czy prowadnice sa przykrecone do silnika i przy okazji psiknij wd40 na koncach prowadnicy, Jesli problem bedzie sie powtarzal to mozesz miec zdarty felc( takie zabki w oczku na koncu ramienia wycieraczki) ale nie jestem pewnien na 100% powodzenia



Awatar użytkownika
...radek...
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
Lokalizacja: krakóVW

Post autor: ...radek... » pn maja 11, 2009 21:12

ja w sobote rozbieralem mechanizm wycieraczek w mk4. problem polegal na tym, ze chodzily po malu i nagle stanely. po rozebraniu okazalo sie, ze trzpien na ktorym jest przykrecona wycieraczka zaszedł rdzą i nie mogl sie obracac. po rozebraniu wszystko trzeba dokladnie wyczyscic i przesmarowac. a nie bylo latwo wyciagnac ten trzpien. moze u Ciebie jest podobnie? :bajer:



grekiu