NZ wymiana uszczeli pod klawiaturą oraz zmiejszenie spalania
: pn maja 11, 2009 17:35
Jak w temacie. Przygotowuję się do wymiany uszczelki pod klawiaturą bo silnik jest cały czas w oleju. Nie ubywa go zbyt wiele ale cały czas jest brudny. W związku z tym chciałbym się zapytać czy ta czynność jest bardzo skomplikowana ? Może ma ktoś jakiś opis jak to zrobić ? Czy po prostu odkręcam pokrywę zaworów wyjmuje uszczelkę zakładam nową i skręcam ? Tak zastanawiam się czy jak odkręcę pokrywę czy nie wycieknie mi olej ?
A pytanie nr 2 to duże spalanie. Nie oczekuje cudów ale kiedyś ten silnik palił ok 8-9 litrów przy normalnej jeździe a teraz przy ekonomicznej jeździe ok 14 (nie przekraczam 80 km, skrzynia czterobiegowa) Kumpel który ostatnio jechał za mną mówi że na skrzyżowaniu czuć jak by nieprzepalone paliwo. Czyli jakby dostawał zawile paliwa i nie spalił go. Gdzie szukać przyczyny ? Świece dobre, przewody dobre, filtry wymieniane niedawno.
A pytanie nr 2 to duże spalanie. Nie oczekuje cudów ale kiedyś ten silnik palił ok 8-9 litrów przy normalnej jeździe a teraz przy ekonomicznej jeździe ok 14 (nie przekraczam 80 km, skrzynia czterobiegowa) Kumpel który ostatnio jechał za mną mówi że na skrzyżowaniu czuć jak by nieprzepalone paliwo. Czyli jakby dostawał zawile paliwa i nie spalił go. Gdzie szukać przyczyny ? Świece dobre, przewody dobre, filtry wymieniane niedawno.