Strona 1 z 1

Gaśnie gdy skręcam w prawo.

: pn maja 11, 2009 13:23
autor: velu
Miałem problem z falującymi obrotami. Zrobiłem i wymieniłem wszystko co tylko się dało. Przewody WN kopułkę palec rozdzielacza silnik krokowy regulator ciśnienia paliwa, czyściłem odmę i wszystko było już dobrze poza jedną bardzo ale to bardzo ciekawą rzeczą. Gdy zakręcam w prawo obroty najpierw zaczynają falować a później samochód gaśnie. Nie mam pojęcia od czego to jest. Czy to może być źle ustawiona ta rura co odpowiada za zasysanie powietrza do silnika czy coś takiego ?

PS. Mam PF'a z gazem(II generacja).

: pn maja 11, 2009 14:19
autor: guti
velu, widze ze masz LPG to sie dzieje zapewne na LPG tylko :) , masz zamontowany parownik rownolegle do podłoznic zapewne ? czasem tak sie dzieje , jak masz za mało płynu chłodniczego, albo jak masz juz reduktor do sprawdzenia, membrany pod wpływem niewazkosci płynu na zakrecie domyka przepływ gazu. Wiecej przyczyn nie widze :)

: pn maja 11, 2009 17:52
autor: albert1973
dokładnie tak jak powiedział guti-mi też czasami zgaśnie przy ostrym skręcie w prawo -recepta -łagodnie skręcać :grin:

: pn maja 11, 2009 18:38
autor: PAPAYOS
A jaki to silnik? Kod...

Ja mam 1,6 AEE i ten silnik ma tak, że gaśnie i nie wspomnę o falujących obrotach na biegu jałowym.

U mnie na postoju auto potrafi zgasnąć jak skręcę kołami w lewo lub prawo na MAXA i trzymam. Potrafi też zgasnąć jak na postoju załączy się wentylator chłodnicy (np w korku).

Ale ten typ tak ma podobno...

Pozdrawiam
PAPAYOS

: pn maja 11, 2009 18:41
autor: cinekban87
moze tez bycwoda w butli mialem tak kiedys w pasku jak mocniej skrecilem to zachlysnal sie i gasl

: pn maja 11, 2009 23:42
autor: velu
Płyn chłodniczy mam, więc to raczej nie od tego. Czyli zostaje regeneracja parownika bo już zrobione prawie 50kkm na nim bez żadnych "remontów". To w takim razie dzięki na razie zostawię tak jak jest bo ciężko z głównym argumentem przy naprawach ;] (kasa...)