Gaśnie gdy skręcam w prawo.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

velu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:19
Lokalizacja: Białystok

Gaśnie gdy skręcam w prawo.

Post autor: velu » pn maja 11, 2009 13:23

Miałem problem z falującymi obrotami. Zrobiłem i wymieniłem wszystko co tylko się dało. Przewody WN kopułkę palec rozdzielacza silnik krokowy regulator ciśnienia paliwa, czyściłem odmę i wszystko było już dobrze poza jedną bardzo ale to bardzo ciekawą rzeczą. Gdy zakręcam w prawo obroty najpierw zaczynają falować a później samochód gaśnie. Nie mam pojęcia od czego to jest. Czy to może być źle ustawiona ta rura co odpowiada za zasysanie powietrza do silnika czy coś takiego ?

PS. Mam PF'a z gazem(II generacja).



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn maja 11, 2009 14:19

velu, widze ze masz LPG to sie dzieje zapewne na LPG tylko :) , masz zamontowany parownik rownolegle do podłoznic zapewne ? czasem tak sie dzieje , jak masz za mało płynu chłodniczego, albo jak masz juz reduktor do sprawdzenia, membrany pod wpływem niewazkosci płynu na zakrecie domyka przepływ gazu. Wiecej przyczyn nie widze :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » pn maja 11, 2009 17:52

dokładnie tak jak powiedział guti-mi też czasami zgaśnie przy ostrym skręcie w prawo -recepta -łagodnie skręcać :grin:



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » pn maja 11, 2009 18:38

A jaki to silnik? Kod...

Ja mam 1,6 AEE i ten silnik ma tak, że gaśnie i nie wspomnę o falujących obrotach na biegu jałowym.

U mnie na postoju auto potrafi zgasnąć jak skręcę kołami w lewo lub prawo na MAXA i trzymam. Potrafi też zgasnąć jak na postoju załączy się wentylator chłodnicy (np w korku).

Ale ten typ tak ma podobno...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » pn maja 11, 2009 18:41

moze tez bycwoda w butli mialem tak kiedys w pasku jak mocniej skrecilem to zachlysnal sie i gasl


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

velu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:19
Lokalizacja: Białystok

Post autor: velu » pn maja 11, 2009 23:42

Płyn chłodniczy mam, więc to raczej nie od tego. Czyli zostaje regeneracja parownika bo już zrobione prawie 50kkm na nim bez żadnych "remontów". To w takim razie dzięki na razie zostawię tak jak jest bo ciężko z głównym argumentem przy naprawach ;] (kasa...)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości